رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر خودروی تیگو 8 پرو در مشهد

تعمیر جلوبندی خودروی تیگو8 در مشهد - امداد تیکاف

فهرست مطالب

تعمیرگاه امداد تیکاف طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد که تعمیر چری تیگو 8 پرو در مشهد یکی از تخصص های اصلی آنها است. این تعمیرگاه کاملاً مجهز است تا بتواند کلیه امور تعمیرات چری تیگو 8 پرو را انجام دهد و از مراقبت از تمام قسمت های خودرو اطمینان حاصل کند. تعمیرات توسط متخصصین ماهر و با تجربه که دانش عمیقی از ساختار خودروهای چینی دارند انجام می شود.

تعمیر چری تیگو 8 پرو از خدمات حیاتی تعمیرگاه چری فیکس آپ می باشد. این شامل تعمیرات ضروری مختلف مانند تعمیر موتور، تعمیر گیربکس و تعمیر فاسیای جلو برای چری تیگو 8 پرو است. علاوه بر این، این فروشگاه همچنین خدمات برق و آپشن و همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی استوک و گزینه های جزئیات را ارائه می دهد.

درباره چری و خودروی چری

ماشین تیگو 8 پرو از جدید ترین و آخرین مدل های تولیدی این خودرو می باشد. این مدل در کلاس کراس آور بزرگی تولید می شود که مدل قدیمی تر چری تیگو8 می باشد. چری از ان دسته از خودروسازی چینی است که سهام زیادی را از بازار خودرو در کشور های متفاوت به دست اورده و می تواند به دست بیاورد.

تعمیر خودروی تیگو 8 در مشهد
 

تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو در مشهد

بازار خودرو چین مدت هاست که در این کشور نسبت به بازار داخلی محبوبیت بیشتری داشته است. با این حال خدمات پس از فروش خودروهای چینی همچنان فاقد کیفیت است. اگر صاحب یک خودروی فینیکس تیگو 8 پرو هستید، احتمالاً از شرایط نامناسب ارائه شده توسط نمایندگی ها و گارانتی های آنها به ویژه در مناطق شهری آگاه هستید.

در نتیجه، تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو برای رفع این مشکل با ارائه خدمات خودرو در شهرهای مختلف سراسر کشور پدید آمده است. Fix-Up Car که به عنوان تعمیرگاه چری فینیکس تیگو 8 پرو نیز فعالیت می کند، از تعمیرکاران ماهر متخصص در تعمیر خودروهای چینی استفاده می کند. در واقع تعمیر خودروهای چری تیگو 8 پرو همانطور که قبلاً به تفصیل در مورد تعمیرات چری صحبت کردیم با تخصص و حرفه ای تمام در این فروشگاه انجام می شود.

تعمیر چری تیگو 8 در مشهد

در بیشتر مواقع شده است که دیده باشیم که خودروهای خارجی مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد و افراد زیادی با ان سرو  کار دارند. به همین جهت زمانی که این حودروها روی کار می ایند تعمیرات این چنین خودروها از مسائل مهمی به شمار می رود. امداد تیکاف به عنوان یک تعمیرگاه مجرب می تواند بهترین خدمات را در زمینه تعمیر خودروی تیگو8 به افراد ارائه دهد.

این تعمیرگاه می تواند به افراد به صورت غیر حضوری خدمات ارائه دهد چرا که تعمیرکاران با با خدمات سیاری که ارائه می دهند می توانند بهترین خدمات را به شما عزیزان عرضه نمایند.  در ادامه شما را با خدمات امداد تیکاف در زمینه تعمیر خودروی چری تیگو8 در مشهد ارائه دهیم.

تعمیر گیربکس خودروی تیگو 8 در مشهد - امداد تیکاف
 

تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو در مشهد

چری تیگو 8 به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ (4J16) مجهز است که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را ارائه می کند. این خودرو که در کلاس میان رده قرار دارد، دارای موتوری است که برای اندازه آن مناسب است و می تواند ظرفیت بیشتری را تحمل کند. با این حال، به دلیل این تنظیمات، هر گونه فشار بیش از حد بر روی موتور ممکن است منجر به تعمیرات احتمالی چری تیگو 8 پرو در آینده شود.

جثه بزرگی که این خودرو دارد باید مراقبت های زیادی در استفاده از ان انجام گردد تا مشکلاتی را برای شما به وجود نیاورد. به همین خاطر جهت خدمات تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو در مشهد در این تعمیرگاه انجام می گردد و می توانید این خدمات را با ما تجربه نمایید و همین طور در زمینه امداد خودرو مشهد بهترین اطلاعات را به دست آورید

 

تعمیر گیربکس چری 8 تیگو در مشهد

گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تیگو هشت پرو توسط تیگو عملکرد قابل ستایشی را برای این خودرو ارائه می دهد. با این حال، بسیار مهم است که هنگام کار با این گیربکس، به ویژه با توجه به اندازه موتور، احتیاط کنید. این به جلوگیری از هرگونه خرابی احتمالی و نیاز به تعمیرات در گیربکس چری تیگو 8 پرو کمک می کند. در صورت بروز هر گونه مشکل، فیکس آپ کار دارای تخصص گسترده ای در تعمیر خودروهای چینی است و می تواند به طور موثر هرگونه نگرانی را در مورد گیربکس چری تیگو 8 برطرف کند.

خودروی چری تیگو 8 پرو فاقد قدرت شتاب قابل توجهی است و اغلب به دلیل رعایت نکردن سطوح فشار توصیه شده، مشکلات موتور و گیربکس را تجربه می کند. این عوارض در نهایت منجر به فرسودگی و خرابی گیربکس فونیکس 8 پرو می شود و نیاز به تعمیرات روی گیربکس چری تیگو 8 پرو را دارد.

نشانه های خرابی گیربکس تیگو 8 پرو کدام است؟

  • وجود سرو صدا در زمان حرکت خودرو
  • روغن ریزی از گیربکس و روغن سازی خودرو
  • صدای تقه زدن در زمان عوض کردن دنده خودرو
  • نداشتن شتاب خودرو در اول حرکت
  • وجود سرو صدا در حالت دنده خلاص
  • گیر کردن دنده به ویژه در حالت پارک

تعمیر جلوبندی تیگو 8 در مشهد

خودروی تیگو 8 پرو دارای محور دیفرانسیل جلو می باشد که منتقل کردن نیرو برای حرکت خودرو از موتور و گیربکس به چرخ های جلو انجام می گردد. برای خودروهای با وزن بالا دیفرانسیل جلو بودن سبب ایجاد حساسیت در جلوبندی خودرو می شود که نیازمند دقت و نگهداری بالایی می باشد. همین طور خودروهای سنگین تر وزن بیشتری را در تعلیق و جلوبندی دارند که باید سرویس های دوره ای بیشتری برای انها انجام گردد.

چری تیگو 8 پرو، مشابه سایر خودروها، ممکن است در طول زمان دچار خرابی یا مشکلاتی در قسمت جلویی خود شود که نیاز به تعمیر دارد. در چنین مواردی، تعمیرگاه Chery Tigo 8 Pro Fix-up خدماتی را ارائه می دهد که به طور خاص برای رسیدگی و تعمیر فاسیای جلو طراحی شده است. در صورت قابل تعمیر بودن قطعات مصرفی تعمیرگاه نسبت به تعمیرات لازم اقدام می کند. با این حال، اگر قطعات قابل تعمیر نیستند، تعمیرگاه اطمینان حاصل می کند که قطعات یدکی یا لوازم جانبی چری تیگو 8 پرو به راحتی برای تعویض در دسترس هستند.

تعمیرگاه تیگو 8 در مشهد - امداد تیکاف
 

خدمات امداد تیکاف در تعمیرجلوبندی چری تیگو8 در مشهد

خدمات تعمیر جامع ارائه شده در چری فینیکس تیگو 8 پرو شامل طیف وسیعی از خدمات هم برای جلو و هم برای عقب خودرو است. تکنسین های ماهر و با تجربه تمامی تعمیرات این فروشگاه اعم از رفع ایرادات، عیب یابی و انجام تست های کامل را انجام می دهند. در زیر جزئیات خدمات تعمیر پنل جلویی موجود برای Phoenix 8 Pro ارائه شده است.

خدمات تعمیرگاه چری تیگو8 در مشهد

  • تعویر موتور تیگو 8 در مشهد
  • تعمیر گیربکس خودروی تیگو 8 در مشهد
  • تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق چری تیگو 8 مشهد
  • تعمیر چری تیگو 8 در مشهد
  • تعویض روغن گیربکس چری تیگو 8 مشهد

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما