رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر گیربکس تیگو 5 در مشهد

فهرست مطالب

دانستن زمان بهینه برای تعمیر گیربکس تیگو 5 بسیار مهم است. آیا به دنبال منبع قابل اعتمادی برای بررسی خرابی گیربکس تیگو 5 هستید؟ تعمیر به موقع گیربکس چری به خصوص گیربکس تیگو 5 ضروری است. اگر متوجه هر گونه مشکلی در خودروی خود شدید، توصیه می‌شود  قبل از هرکاری به تعمیر گیربکس تیگو5 د مشهد روی اورید و به سرعت به آن رسیدگی کنید. توصیه می شود برای کمک با نزدیک ترین و قابل اعتمادترین تعمیرگاه امداد تیکاف تماس بگیرید. اپن گیربکس یک تعمیرگاه معتبر است که در زمینه تعمیر انواع گیربکس تخصص دارد.

تعمیر گیربکس تیگو 5 در مشهد

تخصص در تعمیر گیربکس تیگو 5 بسیار مهم است. عدم برخورداری از مهارت های لازم می تواند منجر به آسیب شدیدتر به وسیله نقلیه شود. برای اطمینان از تعمیرات درجه یک، تعمیرکاران و کارشناسان ما دوره های مختلفی را در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک گذرانده اند. مطمئن باشید، ما فقط از قطعات اصلی مجموعه خود برای تعمیر گیربکس خودرو تیگو 5 استفاده می کنیم. برای خواندن نظرات مشتریان راضی ما به راحتی می توانید وب سایت را مرور کنید.

تعمیر خودروی تیگو 5 مشهد

گیربکس اتوماتیک نسل CVT موجود در تیگو 5، ام وی ام ایکس 33، آریزو 5 از اجزای داخلی مختلفی مانند شفت ورودی و خروجی، زنجیر پمپ روغن، دو بازوی دیسکی و صفحه ای که در زیر پمپ روغن قرار گرفته است، تشکیل شده است. متاسفانه این گیربکس مستعد مشکلات و خرابی های خاصی است. یکی از مشکلات رایج شکستن زنجیره انتقال یا تسمه است که معمولاً به دلیل خراب شدن خروجی یا قرقره ورودی رخ می دهد. وقتی زنجیر پاره می‌شود، خودرو کاملاً متوقف می‌شود و صرف نظر از اینکه دنده D یا R را درگیر می‌کنید، نمی‌تواند به جلو یا عقب حرکت کند. علت اصلی این مشکل در زنجیر شکسته گیربکس اتوماتیک است.

علت خرابی بلبرینگ تیگو5

خراب شدن فولی ورودی و خروجی: خرابی های فولی ورودی و خروجی : فرسوده شدن ساچمه‌ ها که داخل فولی ها قرار میگیرد باعث بد حرکت کردن و ساییده شدن فولی ها , هرز چرخیدن زنجیر و در نهایت پاره شدن زنجیر گیربکس می اتوماتیک می شود.

گیربکس اتوماتیک تیگو 5، ایکس 33، آریزو 5 مشکلات مختلفی از جمله سوختن سوپاپ های ساعتی گیربکس و خرابی خود بلوک ساعتی را نشان می دهد. در نتیجه، خودرو به سختی و به خصوص هنگام رانندگی در سربالایی یا در سراشیبی حرکت می کند.

علت خاموش نشدن چراغ گیربکس تیگو 5 در مشهد

توصیه می شود هنگام تعمیر گیربکس با ایرادات رایج گیربکس های تیگو 5 آشنا شوید. با انجام این کار، می توان به سرعت هر گونه مشکل در گیربکس خودرو را شناسایی و بر اساس آن برطرف کرد. برخی از مشکلات کلیدی مرتبط با این گیربکس ها عبارتند از تاخیر در عملکرد گیربکس، صدای قابل شنیدن گیربکس در هنگام دور آرام، لغزش دنده، فعال شدن چراغ چک (اغلب به دلیل روغن ناکافی گیربکس)، صداهای غیر معمول در هنگام تعویض دنده، عدم تحرک خودرو و نشت روغن گیربکس. اکیداً توصیه می شود که سریعاً به تعمیرگاه مراجعه کرده و با جدیت تمام به این موضوع رسیدگی کنید.

هزینه تعمیر گیربکس تیگو5 در مشهد

هزینه تعمیر یا تعویض قطعات خودرو در مورد چری تیگو 5 با توجه به منشأ چینی آن و در دسترس بودن محدود قطعات آن در بازار، نگرانی قابل توجهی است. علاوه بر این، بی ثباتی بازار به پیچیدگی می افزاید. بنابراین توصیه می کنیم مشتریان گرامی برای اطلاع از قیمت دقیق قطعات و تعمیر گیربکس با ما تماس بگیرند. می توانید از طریق شماره های درج شده با ما در تماس باشید. علاوه بر این، ما یک جدول در پایین صفحه قرار داده ایم که برخی از هزینه ها را نشان می دهد. تیم کارشناسان ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

شرح خدمات هزینه اجرت
باز و بست گیربکس 2.900.000
فول خروجی گیربکس تیگو5 20.000.000
فول ورودی 20.000.000
شیر برقی تیگو5 1.400.000
ساعت گیربکس 20.000.000

تعمیرگاه تخصصی تیگو 5 در مشهد

به اطلاع شما مشتریان محترم سایت گیربکس می رساند نرخ فعلی ساعتی گیربکس خودرو در زمستان 1402 20 میلیون تومان می باشد. این اطلاعات به تفصیل در جدول ارائه شده در زیر آمده است. از آنجایی که نرخ ها در معرض تغییر هستند، توصیه می کنیم برای اطلاع از به روزترین قیمت تعمیر گیربکس با کارشناسان امداد تیکاف تماس بگیرید. لطفا برای استعلام قیمت روز تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق تیگو 5 در مشهد

یکی از موادری که لازم  است در مورد آن اطلاعات کسب نمایید همین سیستم جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو است. سیستم تعلیق خودرو از موارد مهم می باشد که باید در مورد آن اطلاعات مهمی داشته باشید.

صافکاری خودرو تیگو 5 در مشهد

ما یک روش موبایل پیشرفته را برای صاف کردن عیوب خودروی شما بدون نیاز به رنگ ارائه می دهیم. دستگاه PDR ما تضمین می کند که تعمیرات حتی برای کارشناسان غیرقابل تشخیص است. برخلاف روش‌های دیگر، فرآیند ما شامل استفاده از امواج رادیویی روی بدن نمی‌شود.

ما متخصص در رفع خوردگی در قسمت های بدن، بازگرداندن آنها به حالت اولیه خود هستیم. ابزارهای مدرن ما به ما این امکان را می دهند که قطعات را با چندین لایه بدون نیاز به برش یا شکاف صاف کنیم. علاوه بر این ما از یک دستگاه نقطه‌گذاری الکتریکی برای صاف کردن دقیق استفاده می‌کنیم. دستگاه تمام اتوماتیک ما تعمیر بدون درز شاسی را تضمین می کند. در صورت نیاز، می‌توانیم قطعات بدن را نیز تعویض کنیم تا از ترمیم کامل اطمینان حاصل کنیم. تخصص ما در تعمیر و جوشکاری سپر پلاستیکی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با استفاده از تکنیک تزریق آلیاژ است.

ما همچنین حذف خراش و اپیلاسیون پولیش را با استفاده از تکنیک های ماشینی ارائه می دهیم. برای هر رنگ آمیزی لازم، از مواد کوره ای استفاده می کنیم که در کمتر از یک ساعت قابل اجراست، چه در مغازه ما و چه از طریق سرویس سیار.

خدمات امداد تیکاف در زمینه تعمیر خودرو تیگو 5

  • صافکاری تیگو 5 در مشهد
  • تعمیر گیربکس تیگو5 مشهد
  • تعمیر موتور تیگو 5 مشهد
  • تعمیر موتور تیگو5 مشهد
  • تعمیر جلوبندی تیگو5 در مشهد

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما