رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر گیربکس خودروی تیگو5 در مشهد

فهرست مطالب

امداد تیکاف متخصص تعمیر گیربکس تیگو 5 در مشهد است. تعمیر گیربکس های اتوماتیک تخصصی نیاز به یک متخصص ماهر دارد تا از آسیب رساندن به سایر قطعات و افزایش هزینه های تعمیر جلوگیری شود. بسیار مهم است که تعمیر گیربکس تیگو 5 خود را به افراد حرفه ای با تجربه بسپارید، زیرا خودروهای چینی ظریف تر هستند و هر تعمیرکاری مجهز به گیربکس های اتوماتیک نیست. گیربکس آپ با چندین دهه تجربه در زمینه تعمیر گیربکس خودروهای چینی در غرب تهران به ارائه تعمیرات با کیفیت بالا و رقابتی ترین قیمت ها می پردازد. بیش از 80 درصد خودروهایی که ما تعمیر می کنیم مدل چینی هستند و در بیش از 20 شهر در سراسر ایران به مشتریان خدمات ارائه می دهیم. سرویس دهی منظم خودروهای تیگو 5 ضروری است و خدمات گیربکس اتوماتیک هر 35000 کیلومتر توصیه می شود.

قطعات اصلی تیگو5

تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی تیگو 5 را با استاندارهای دقیق طراحی شده است، استفاده می نمایند تا تعمیر گیربکس تیگو 5 شما به بهترین نحو انجام شود.

تست یابی و عیب یابی رایگان

تمامی افرادی که با خودروهای اتوماتیک خود مشکل دارند، می توانند به صورت رایگان از مجموعه امداد تیکاف بازدید کرده و از مشکلات خودروی خود آگاه شوند. تعمیر خدروی تیگو 5 در مشهد - امداد تیکاف

هزینه تعمیر گیربکس تیگو5 در مشهد

هزینه تعمیر گیربکس تیگو 5 با در نظر گرفتن اصل چینی خودرو و در دسترس بودن محدود قطعات آن در کشور، ممکن است کمی بیشتر از تعمیر گیربکس خودروهای مشابه باشد. با این حال، در Gearbox Up، ما در تلاش هستیم تا در طول فرآیند تعمیر تا حد امکان از قطعات بیشتری استفاده کنیم. علاوه بر این، ما 12 ماه گارانتی برای گیربکس تعمیر شده ارائه می دهیم که هزینه تعمیر خودرو شما را به حداقل می رساند. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، همه مشتریان می توانند از تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا بهره مند شوند. رویکرد ما در Gearbox Up شامل باز کردن گیربکس در مقابل مشتری، نمایش تمام قطعات آسیب دیده و تنها دریافت هزینه تعمیر است. برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس تیگو 5 خود با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید. می توانید مقاله مربوطه ما را در زمینه تعمیر تیگو 7 در مشهد را بازخوانی نمایید تا بهترین اطلاعات را در این زمینه به دست اورید.

تعمیر گیربکس خودروی تیگو 5 در مشهد

  1. سرویس دوره ای گیربکس تیگو5
  2. عوض کردن روغن گیربکس تیگو5
  3. بازدید کردن فنی گیربکس تیگو با 5 سال گارانتی
  4. عیب یابی و نشان دادن ایراد گیربکس تیگو 5 به شکل رایگان
  5. مشاوره درست رانندگی با گیربکس تیگو5 می باشد.

تعمیر خودروی تیگو 5 در تعمیرگاه امداد تیکاف

ما خدمات تخصصی امداد تیکاف تعمیر گیربکس تیگو 5 را ارائه می دهیم. برای تشخیص یا تعمیر گیربکس با ما تماس بگیرید. مجموعه ما شامل مجموعه ای از خدمات است که به تعمیر گیربکس تیگو 5 اختصاص دارد. اپراتورهای مجموعه ما در تلاش هستند تا خدمات درجه یک را با مناسب ترین قیمت ارائه دهند. تیم مهندسین ما متشکل از متخصصانی است که در خارج از کشور تحصیل کرده اند و دارای تخصص جامع در انواع گیربکس هستند.

تعمیرگاه تیگو 5 در مشهد

تعمیرکاران ما دارای تخصص لازم برای شناسایی و تشخیص مشکلات گیربکس تیگو 5 هستند که نیاز به حساسیت بالایی دارد. بسیار مهم است که این کار را به متخصصان ماهر بسپارید، زیرا هر گونه تشخیص اشتباه می تواند مشکلات گیربکس شما را تشدید کند. مطمئن باشید تعمیرکاران ما به سرعت هرگونه نقص در گیربکس اتوماتیک شما را شناسایی کرده و با دریافت تاییدیه شما، تعمیرات لازم را در گیربکس خودرو چری شما آغاز خواهند کرد. تعمیرگاه تیگو5 در مشهد - امداد تیکاف

تعویض روغن گیربکس تیگو5 در مشهد

افزایش کارایی قطعات داخلی و بهینه سازی عملکرد گیربکس تیگو 5 با تعویض روغن گیربکس قابل دستیابی است. اطمینان از مناسب و سازگاری روغن گیربکس انتخابی با گیربکس وسیله نقلیه شما برای به حداکثر رساندن عملکرد آن بسیار مهم است.

نکات مثبت و منفی در مورد خودروی چری تیگو 5

بزرگ و جادار بودن خودرو، راحتی حالت عوض کردن دنده بدون هیچ احساسی، قیمت مناسب در مقایسه با دیگر خودروهای خارجی،امنیت بالا در جاده و استفاده از سیستم تعلیق که در سرعت 120 تا 180 کیلومتر به خوبی خودش را نشان می دهد از نکات مثبت خودروی تیگو 5 است.

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق تیگو5 در مشهد

یکی دیگر از خدماتی که می توانید به دست امداد تیکاف بسپارید همین تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودروی شماست که در این زمینه هم می تواند به شما کمک زیادی کند تا از خدمات ما به نجو احسنت قادر به استفاده کردن باشید. برای چنین کاری و انجام این کار باید با ما و مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین اطلاعات ممکنه را به شما ارائه داده و بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند تا در این زمینه از خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم استفاده نمایید.

نشانه های خرای گیربکس تیگو5 شامل موارد زیر است:

  • روشن شدن چراغ جک
  • بالا رفتن دور موتور
  • حرکت نکردن خودرو
  • درست کار نکردن پدال کلاج
  • شنیدن صدای وزوز
  • لغزش چرخ دنده ها
  • احساس کردن بوی سوختگی
تعمیر گیربکس تیگو 5 در مشهد

درباره خودروی تیگو5

خودروی تیگو 5 در نوامبر 2013 در نمایشگاه خودروی گوانگژو با قیمتی بین 100000 تا 150000 یوان عرضه شد. در مقایسه با تیگو 3 از اندازه بزرگتری برخوردار است. این خودرو با موتور 4 سیلندر 2 لیتری همراه با گیربکس 7 سرعته CVT عرضه می شود. در حالی که ممکن است شتاب اولیه مناسب آن نباشد، این SUV لوکس با دورهای بالا و شتاب ثانویه تحت تاثیر قرار می گیرد. گیربکس CVT با موتور در حالت تعویض دستی کار می کند و به موتور اجازه می دهد تا در صورت روشن نشدن دنده، با حفظ دور موتور در محدوده خط قرمز، از حداکثر توان خود استفاده کند.

هزینه تعمیر گیربکس تیگو5 با توجه به مشکل هایی که برای گیربکس ممکن است رخ دهد متفاوت است. 

پایین بودن سطح روغن،خراب شدن چرخ دنده ها،عیب دار شدن بلبرینگ گیربکس تیگو5 از عوامل خرابی و زوزه کشیدن تیگو 5 است.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما