رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر گیربکس جک در مشهد

تعمیر گیربکس خودروی جک در مشهد - امداد تیکاف!!

فهرست مطالب

همان گونه که اطلاع دارید کمپانی ماشین سازی جک که در چین مستقر است با اسم تجاری jac شناخته شده است. گیربکس امداد تیکاف واقع در مشهد یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز جهت تعمیر انواع گیربکس به شمار می رود. این تعمیرگاه به شکل تخصصی قادر است که تعمیرات گیربکس خودروی جک را به دست بگیرید و آن را به بهترین شکل ممکن و با تضمین کیفیت برایتان انجام بدهد. حال سعی داریم که به شما بهترین تعمیرگاه  خودروی جک در مشهد را معرفی کنیم که بتوانید در این تعمیرگاه از خدمات ما نهایت استفاده ممکنه را ببرید.

تعمیر انواع گیربکس جک در مشهد

تعمیر انوع گیربکس در مدل های متفاوت جک مانند s3، j5، s3، j4،j3 را به شکل کاملا تخصصی و با استفاده کردن از قطعه های اصلی در کمترین زمان برایتان انجام خواهد داد.

به طور معمول، روش تعمیر گیربکس شامل تشخیص اولیه مشکل، راهنمایی حرفه ای از تکنسین های ماهر، تعمیرات خاص، بازگشت خودرو، تست کامل، تسویه پرداخت و صدور ضمانت نامه معتبر است. همین طور می توانید امداد خودرو در مشهد و خدمات امداد خودروی را از ما دریافت نمایید.

توصیه های نگهداری از گیربکس جک کدام است؟

نگهداری صحیح گیربکس برای اطمینان از انتقال کارآمد نیرو بین چرخ ها و موتور وسیله نقلیه ضروری است. با رعایت دستورالعمل های زیر، می توانید از طول عمر و عملکرد این جزء حیاتی محافظت کنید.

  • انجام سرویس دوره ای به دست تعمیرگاه تخصصی گیربکس
  • عوض کردن به موقع گیربکس و فیلتر ان
  • مراجعه کردن به تعمیرگاه اساسی برای عوض کردن روغن گیربکس
  • به کار بردن روغن های با کیفیت
  • درهوای گرم از دور موتور کمتر استفاده نمایید.
  • هرچندوقت یکبار حتما سطح گیربکس را از گرد و غبار پاک نمایید.
  • از رانندگی با سرعت بالا پیش از گرم شدن موتور دوری نمایید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک s5 در مشهد

تولید SUV S5 در سال 2013 آغاز شد. این خودرو که شبیه هیوندای توسان است، 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن گشتاور دارد. سیستم گیربکس این مدل ترکیبی منحصر به فرد از دستی و اتوماتیک (کلاچه دوبل) با 6 دنده است که از آن به عنوان گیربکس نیمه اتوماتیک نیز یاد می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه گیربکس دوکلاچه توانایی آن در کار بدون دخالت راننده است.

با جدا کردن کلاچ های فرد (خارجی) و زوج (داخلی) در S5، نیرو به طور یکپارچه و بدون وقفه به چرخ ها منتقل می شود. این طراحی بهره وری سوخت را افزایش می دهد و زمان صرف شده برای تعویض دنده را به حداقل می رساند. اما یکی از ایرادات این گیربکس اندازه حجیم و هزینه های بالای تولید آن است. در صورت بروز نقص در گیربکس جک اس 5 به تعمیرگاه تخصصی امداد تیکاف و تعمیرگاه گیربکس جک در مشهد  مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک s5 در مشهد

تعمیرگاه گیربکس جک s3 در مشهد

تولید S3 به عنوان دومین مدل کراس اوور و پس از تولید S5 در سال 2014 در چین انجام شد و به طور رسمی وارد بازار خودرو شد. این خودرو شباهت زیادی به هاچ بک دارد تا SUV. قدرت 107 اسب بخار و 155 نیوتن گشتاور دارد. این SUV با مصرف سوخت 7.5 لیتری، انتخاب مناسبی برای رفت و آمدهای شهری است. مدل گیربکس مورد استفاده در جک S3 از نوع CVT است که از حفظ سرعت موتور اطمینان می دهد. گروه تعمیرات امداد تیکاف برای انجام هرگونه تعمیرات مورد نیاز گیربکس برند جک S3 مجهز به تجهیزات کامل می باشد.

تعمیرگاه گیربکس جک s3 در مشهد
 

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j4 در مشهد

جک J4 اولین بار در سال 2012 در کنار رقبای اصلی خود، BMW F3 و Bestern B30 وارد بازار شد. از نظر پلتفرم شباهت زیادی به جک اس 3 دارد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو 550 لیتر است. مدل J4 که مجهز به گیربکس CVT است، دنده ها را به طور خودکار تعویض می کند. علاوه بر این، گیربکس دارای یک حالت رانندگی ویژه است که برای مناطق برفی طراحی شده است. شایان ذکر است که این خودرو دارای توان خروجی 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن است. در صورت خرابی گیربکس سریعا از گروه تعمیرگاه جک در مشهد کمک بگیرید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j4 در مشهد

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j7 در مشهد

تخصص فنی خودروسازان فولکس واگن و سیت کمک زیادی به توسعه این خودرو کرده است. مجهز به گیربکس دوکلاچه، سطوح بالاتری از سایش و پارگی را در شرایط شلوغ جاده تجربه می کند. این خودرو که در سال 2019 تولید شده است، دارای موتوری قدرتمند با 184 اسب بخار قدرت و 300 نیوتون متر گشتاور است که از مدل J5 پیشی گرفته است. در صورت نیاز به تعمیر گیربکس سری J7، توصیه می کنیم از خدمات گروه تعمیرات دانش بسیار مجرب واقع در مشهد با سابقه 15 ساله ستودنی بهره مند شوید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j7 در مشهد
 

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک t8

این طراحی خاص بر اساس مدل هایلوکس ریوا (2019) با حجم موتور 1.5 لیتر است. برخلاف جک S5، ساختار موتور این برند متمایز است. گنجاندن یک گیربکس 6 سرعته دستی امکان رانندگی در شیب های تند و زمین های خارج از جاده را فراهم می کند. برند جک 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن گشتاور از این مدل دارد. خودروی T8 در مقایسه با سایر مدل‌های جک، مصرف سوخت کمتری را نشان می‌دهد. در صورت آسیب دیدن دنده های سری T8، تنها تکنسین های گروه دانش مجاز به انجام تعمیرات می باشند.

تعمیرگاه خودروی جک در مشهد

شما می توانید از ما بهترین تعمیرگاه خودروی جک را پیدا کنید چرا که ما می توانیم در این زمینه به شما بهترین اطلاعات و خدمات را ارائه دهیم تا از خدمات ما نهایت سعی و استفاده را برده باشید. برای همین است که می توانید دسترسی به تعمیرگاه خودروی جک در مشهد داشته باشید و بهترین خدمات را در این زمینه از ما دریافت نمایید.

هزینه تعمیر گیربکس جک در مشهد

هزینه تعمیر طبق مدل گیربکس و نوع خرابی که به وجود آمده است متغیر می باشد.

شما همشهریان عزیز می توانید با تماس با شماره های درج شده در وبسایت استعلام قیمت بگیرید و قیمت مناسب و کیفیت کار را تجربه کنید و از خدمات ما بتوانید نهایت سعی و استفاده را ببرید.

خدمات امداد تیکاف به مشتریان و همشهریان عزیز

  • تعویض روغن گیربکس جک در مشهد
  • تعمیر موتور خودروی جک در مشهد
  • تعمیرگاه تخصصی خودروی جک در مشهد
  • تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودروی جک در مشهد

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما