رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر خودروی لاماری در مشهد

فهرست مطالب

آرین موتور برندی است که به خطر عرضه و رونمایی از خودروهای معروف همیشه به خوبی از آن نام برده می شود. از سمتی دیگر به خاطر این که نمی تواند به مدت طولانی خدمات ارائه دهد خیلی کمتر از تولید کنندگان ماشین خارجی معروف شده است. این کمپانی هم فهمید برای رقابت چاره ای به جز همکاری با کشورهای آسیای شرقی نخواهد داشت و بلاخره دست دوستی با کشوری مثل چین داد. در این مقاله تلاشمان این است که بهترین اطلاعات را در مورد نحوه تعمیر خودروی لاماری در مشهد در وبسایت امداد تیکاف به شما ارائه کنیم.

بررسی خودروی لاماری

من موافقم که اکثر سازندگان خودروهای چینی اصالت را در اولویت قرار نمی‌دهند و به سراغ روندها می‌روند، با این حال، نادرست است که آنها را به این خاطر مورد انتقاد قرار دهیم. شرکت‌های جدید در مواجهه با چالش‌هایی در به دست آوردن تأییدیه مشتریان متعصب و در رقابت نابرابر بر اساس سن و اصالت، در معضلی قرار دارند. مهم است که توجه کنیم که اکثر افراد در نسل امروزی به این مسائل علاقه‌مند نیستند؛ بلکه روندها را پذیرفته‌اند! این وضعیت به حدی رسیده است که حتی تولیدکنندگان خودروی برجسته نیز گاهی مجبور به ترک سنت می‌شوند. چه راهکاری بهتر از درک ترجیحات بازار، استفاده از طراحان معروف اروپایی و معرفی یک خودرویی که جذابیتی برای جمعیت داشته باشد، با هزینه کمتر از رقبای معروف؟ این یک استراتژی است که سازندگان خودروهای چینی در آن برتری دارند.

مشخصات کلی خودروی لاماری

مدل موتور خودرو خطی بنزینی + موتور برقی
حجم موتور 1.5 لیتر
سیلندر 16/4
تنفس موتور توربو
قدرت و توان 168 اسب بخار
گشتاور 280 نیوتن
گیربکس اتومات

مصرف سوخت و استاندارد سوخت خودروی لاماری در مشهد

مصرف سوخت درون شهر 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت بیرون شهر 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 55 لیتر
استاندارد امنیت امنیت فوق العاده بالا

 تعمیر گیربکس لاماری در مشهد

گیربکس یکی از قطعاتی است که در همه خودروها دیده می شود و قطعه فوق العاده مهمی در خودرو به شمار می رود. باید این نکته را در نظر داشت که این قطعه همیشه باید تعمیر گردد و در صورت نیاز اگر مشکلی دارد باید رفع شود. خودروی لاماری از این قاعده مستنثنی نیست و حتما باید این قطعه را ر زمان تعمیر در نظر داشته باشیم.

حال اگر از خدمات ما در زمینه تعمیر تیگو 8 در مشهد قصد استفاده را دارید می توانید مقاله ای که در این زمینه نوشته ایم را مرور نمایید تا بهترین اطلاعات را بتوانید در مورد خودروی تیگو 8 به دست اورید.

عملکرد گیربکس لاماری چیست؟

تراکم هیدرولیکی: گیربکس لاماری از سیستم هیدرولیکی برای انتقال نیرو استفاده می نماید. این سیستم شامل یک توربین، یک پمپ هیدرولیک و یک تبدیل کننده می باشد.

توربین:

توربین قسمت اصلی از گیربکس است که نیروی موتور را از راه جریان مایع هیدرولیکی دریافت می نماید و به چرخ های خودرو انتقال می دهد.

پمپ هیدرولیکی:

پمپ هیدرولیک وظیفه ان ایجاد فشار مایع هیدرولیکی در گیربکس است. این فشار مایع هیدرولیکی لازم را برای ایاد تورک برای حرکت کردن گیربکس خودرو فراهم می نماید.

سنسورها و کنترلرها:

گیربکس لاماری ایما به سنسورها مجهز می باشد و کاملا به صرفه است. این کنترلرها از اطلاعاتی که از سنسورها دریافت می نمایند برای تنظیم چگونگی کارکرد استفاده میکند.

علت های خرابی گیربکس لاماری در مشهد

صدای غیرطبیعی:

یکی از دایل خرابی گیربکس لاماری ایجاد مشکل در قطعه های داخلی گیربکس است. این مشکلات می تواند به خاطر ناشین از فرسایش، شکستن یا کارکرد نامناسب قطعات می باشد.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما