رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر خودروی دیگنیتی در مشهد

فهرست مطالب

ما در تعمیرکارچی در تعمیر گیربکس دیگنیتی در مشهد تخصص داریم. ما طیف گسترده ای از خدمات تعمیر را ارائه می دهیم که مطابق با نیازهای خاص شما طراحی شده است. مهم نیست که چه مشکلی با گیربکس اتوماتیک خودروی خود دارید، تعمیرگاه ما راه حلی قابل اعتماد و مقرون به صرفه را تضمین می کند. تیم ما متشکل از تکنسین های بسیار ماهر در عیب یابی و رفع هر گونه عیب در گیربکس های دیگنیتی سرآمد هستند. گیربکس آپ در غرب تهران به عنوان یکی از برترین تعمیرگاه های تعمیر گیربکس اتوماتیک شهرت دارد. شما می توانید با علم به اینکه خودروی خود در دستان امن است به ما اعتماد کنید.

خدمات امداد خودرو تیکاف در زمینه تعمیر خودروی دیگنیتی

خدمات جامع ما شامل موارد زیر است:

  • تعمیر گیربکس دیگنیتی
  • سرویس دوره ای خودروی دیگنیتی
  • تعویض روغن و معاینه فنی دیگنیتی

می توانید این خدمات را از ما دریافت کنید و در اختیار داشته باشید. همین طور قادر خواهید بود در زمینه امداد خودرو در مشهد هم اطلاعات مفیدی را از ما به دست اورید.

درباره خودروی دیگنیتی

دیگنیتی که در اصل با نام Fenggun IX5 شناخته می‌شود، یک خودروی کوپه کراس اوور است که توسط سازنده چینی Dongfeng، یکی از شرکت‌های تابعه گروه Dongfeng Nissan تولید می‌شود. این خودرو که در نمایشگاه خودرو پکن 2018 رونمایی شد، توسط گروه بهمن با نام دیگنیتی نیز در ایران تولید و عرضه می شود. با توجه به طراحی جذاب، فضای داخلی مدرن و ویژگی‌های فراوان، دیگنیتی به عنوان یک گزینه جامع در بازار خودرو متمایز است.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو شامل دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، سیستم توقف خودکار و سنسور نقطه کور می شود.

سرویس گیربکس دیگنیتی در مشهد

تعمیر و نگهداری منظم گیربکس دیگنیتی مانند سایر قطعات خودرو ضروری است. برای اطمینان از عملکرد مطلوب، رعایت برنامه زمانی توصیه شده بسیار مهم است. با توجه به ماهیت پیچیده و عملکرد منحصر به فرد آن، گیربکس برای حفظ کارایی خود نیاز به سرویس های دوره ای دارد.

بعضی از مراحل در سرویس گیربکس دیگنیتی انجام خواهد شد عبارت است از:

تعویض روغن گیربکس: روغن گیربکس دیگنیتی باید به شکل منظم عوض شود. هین طور سطح و کیفیت روغن را بررسی نمایید.

بررسی و تعویض سیستم های الکتریکی: سیستم های الکتریکی در گیربکس باید به شکل منظم بررسی شود و در صورت لزوم باید عوض شود.

تعویض روغن گیربکس دیگنیتی در مشهد

تغییر نکردن روغن ها و مایعات در خودروی خود طبق توصیه می تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات از جمله کاهش عملکرد و آسیب احتمالی طولانی مدت به خودرو شما شود.

تعمیر موتور خودروی دیگنیتی در مشهد

موتور دانگ فانگ می تواند به دلایل متفاوتی از جمله نشتی روغن، خراب بودن بلبرینگ، ضعیف بودن پمپ روغن و… دچار مشکل خواهد شد.

تعمیر موتور دانگ فانگ بهتر است که در تعمیرگاه دانگ فانگ دیگنیتی انجام شود و فرد باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد.

  1. تعمیر موتور های GDI و توربو به شکل تخصصی
  2. تعمیرات اساسی موتور که شامل سوختن واشر سرسیلندر،روغن سوزی و یاتاقان زدن می باشد
  3. رفع کردن صدای موتور زمان استارت زدن خودرو

راهنمای مطالعه: تعمیر خودروی آریزو 5 در مشهد

سیستم تعلیق و تعمیر جلوبندی دیگنیتی در مشهد

برای داشتن سیستم تعلیق مناسب برای اینکه رانندگی لذت بخشی داشته باشید مراقب باشید که سیستم تعلیق خودروی مناسبی را داشته باشید و بررسی و تعمیر سیستم تعلیق از مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد چرا که خیلی مهم می باشد. یکی از خدماتی که امداد تیکاف می تواند به مشتریان ارائه نماید تعمیر جلوبندی خودروی دیگنیتی می باشد که می توانید چنین خدماتی را از ما دریافت کنید و دراختیار داسته باشید!

برق و الکترونیک تعمیرگاه دانگ فانگ دیگنیتی

خدمات برق و الکترونیک خودرو دیگنیتی در امداد خودرو تیکاف انجام می شود. با توجه به اهمیت فوق العاده ای که سیستم های برقی خودرو دارند نگهداری به موقع از این قسمت خیلی حائز اهمت می باشد.

  • تعمیر تخصصی سانروف و کروک
  • عوض کردن ترانس و لامپ های زنون
  • شارژ گاز کولر و تعمیر کمپرسور نشت گیری
  • عیب یابی و تعمیر یونیت های ABS

در حوزه تعمیر و و بررسی برق خودرو دیگنیتی با بهره گیری از تیم مجربی که داریم می توانیم این خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم تا بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید و در اختیار داشته باشید.

صافکاری تعمیرگاه دانگ فانگ دیگنیتی در مشهد

  • صافکاری بدون رنگ و پی دی ار حرفه ای و تخصصی
  • تخصص و مهارت در امر تیونینگ
  • عوض کردن قطعه به صورت فابریک
  • بستن گیت و تغییر فیس

تعمیرگاه تخصصی دیگنیتی در مشهد

خودروی دیگنیتی از خودروهایی به شمار می رود که باید به سراغ تعمیرگاه تخصصی دیگنیتی بروید تا در این زمینه بتوانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه کنند تا از این خدمات استفاده کنید و انها را به کار ببندید.

تعمیرگاه دیگنیتی در مشهد را از ما بخواهید تا بهترین تعمیرگاه تخصصی را به شما معرفی کنیم تا با در اختیار داشتن این تعمیرگاه ها بتوانید به آنها مراجعه کنید و خدمات را از انها خواستار شوید.

تعمیر گیربکس دیگنیتی در مشهد

با توجه به اینکه این خودرو اصالتاً چینی دارد و قطعات آن در کشور چندان قابل دسترسی نیستند، ممکن است هزینه تعمیر گیربکس دیگنیتی در مقایسه با سایر خودروهای مشابه کمی بیشتر باشد. با این حال، در Gearbox Up، ما در تلاش هستیم تا از طیف وسیعی از قطعات برای اهداف تعویض و تعمیر استفاده کنیم. ضمناً ما 12 ماه گارانتی ارائه می دهیم تا هزینه تعمیرات خودرو برای شما عزیزان به حداقل برسد. مطابق با شرایط اقتصادی حاکم، همه افراد می توانند از تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا بهره مند شوند. برای دریافت برآورد تعمیر گیربکس دیگنیتی در مشهد خود با شماره تماس های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

می توانید بهترین خدمات تعمیر خودروهای چینی و وارداتی در مشهد را در مقاله تخصصی که نوشته ایم مطالعه نمایید.

خدمات امداد خودرو تیکاف در زمینه تعمیر خودروی دیگنیتی

  • تعمیر گیربکس خودرو دیگنیتی در تهران
  • تعمیر تخصصی دیگنیتی در تهران
  • تعمیرگاه تخصصی دیگنیتی در تهران
  • تعمیر و بررسی برق خودروی دیگنیتی در تهران
  • صافکاری خودروی دیگنیتی
  • تعمیر موتور خودروی دیگنیتی تهران

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما