رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیر گیربکس ام وی ام x33 در مشهد

تعمیر گیربکس ام وی ام x33 در مشهد - امداد خودرو تیکاف

فهرست مطالب

ام وی ام x33 یک ماشین کراس اوور جمع و جور می باشد. این ماشین بر اساس چری تیگو 3 ساخته شده است و این خودرو از یک موتور 12 لیتری 16 سوپاپه با حداکثر قدرت 139 اسب بخار استفاده می نماید. این موتور با یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک یا 7 سرعته cvt جفت استفاده می نماید.  برای تعمیر گیربکس ام وی ام x33 در مشهد می توانید با ما در ارتباط باشید تا این خدمات را همکاران و مشاورین ما باکمترین قیمت و در کمترین زمان برایتان انجام بدهند تا از خدمات ما نهایت استفاده لازمه را ببرید.

چرا ما بهترین تعمیرگاه خودروی x33 در مشهد هستیم؟

هزینه:

زمانی که یک تعمیرکار منصف باشد می تواند هزینه های اضافی شما را نادیده بگیرد و از شما دور کند. اما نکته ای که مهم است این می باشد که این تعمیرکار باید آشنایی کامل با خودروی ام وی ام x33 داشته باشد و به خوبی این خودرو را بشناسد و در این تلاش باشد که هزینه های اضافی را از این خودرو دور نماید.

کیفیت و ضمانت قطعات مورد استفاده:

در بازار آشفته امروز و کیفین قطعات باید گفت که از مهم ترین کارها برای یک تعمیر موفق همین کیفیت و گارانتی بودن یا نبودن قطعات خودروی شماست. در این راستا امداد خودرو تیکاف می تواند این ضمانت را به شما دهد که از قطعاتی برایتان استفاده می نماید که بهتری کیفیت و گارانتی را داشته باشد.

تخصص و تجربه:

تسلط کافی داشتن به عیب های خودروی ام وی ام هم در زمان تعمیر خودرو mvm فو العاده مسئله مهمی می باشد که حتما باید ان را مدنظر داشت ما با بیشتر از 10سال سابقه در این زمینه می توانیم ادعا کنیم که در این راستا قادر خواهیم بود که بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم. همین طور که در زمینه تعمیرگاه کیا در مشهد از بهترین تعمیرگاه های مشهد هستیم در زمینه تعمیر خودروی ام وی ام x33 هم ثابت کرده ایم که می توانیم بهترین خدمات را ارائه نماییم.

تعمیر ام وی ام x33 در مشهد

چرا امداد خودرو تیکاف را استفاده کنیم؟

تخصص و تجربه: با سابقه درخشانی که در زمینه تعمیر انواع خودرو داریم ثابت کرده ایم که می توانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم تا از خدات ما لذت ببرند و نهایت استفاده را از خدمات ما داشته باشند.

استفاده از ابزار الات پیشرفته: در تعمیرگاه امداد خودرو تیکاف ما از به روزترین و پیشرفته ترین وسایل و تجهزات استفاده می نماییم تا اینکه خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه کنیم و از خدمات ما نهایت استفاده را ببرید.

رعایت استانداردهای ام وی ام: همه مراحل اعم از تعمیر و سرویس دهی در تعمیرگاه تخصصی ام وی ام x33 مطابق با استانداردهای معین شده از سمت کمپانی سازنده انجام می پذیرد.

ارائه خدمات گوناگون: خدمات زیادی را ما در زمینه تعمیر خودروی ام وی ام x33 به افراد ارائه خواهیم کرد که شامل موارد زیر است؛

  • تعمیر کردن موتور و گیربکس
  • صافکاری و نقاشی
  • تامین کردن لوازم یدکی اصل برای خودروهایتان

با خیال راحت تعویض روغن گیربکس ام وی ام x33 در مشهد را به ما بسپارید:

ما تعهد داریم که با اخلاق حرفه ای بتوانیم رضایت شما را به صورت کامل جلب نماییم. با انتخاب کردن تعمیرگاه ما به صورت تخصصی می توانید بهترین خدمات را از ما خواستار شوید تا در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم و از داشتن خدمات ما و بهره مندی از خدمات ما لذت ببرید.

راهنمای مطالعه: تعمیرگاه هیوندای در مشهد

مزیت های خودروی ام وی ام x33

  • قیمت به صرفه
  • طراحی زیبا و مدرن
  • امکانات نسبتا خوب و حرفه ای
  • فضای کابین جادار
  • سواری نرم و راحت در خودرو
  • معایب ام وی ام x33
  • کیفیت سوخت متوسط
  • عملکرد معمولی موتور و گیربکس
  • مصرف سوخت تقریبا بالا

سرویس دوره ای ام وی ام x33

سرویس کردن دوره ای خودروی ام وی ام x33 هر 10 هزارکیلومتر انجام می پذیرد که این سرویس موارد زیر را شامل می شود:

  • تعویض روغن موتور
  • تعویض فیلتر هوا
  • تعویض روغن ترمز
  • تعویض روغن گیربکس
  • تنظیم باد لاستیک ها
  • بررسی سیستم ترمز
  • بررسی سیستم فرمان
  • بررسی سیستم خنک کننده
  • بررسی سیستم برق

در سرویس های دوره ای، ماشین به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد تا از سلامت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود همین طور در صورت نیاز قطعه های فرسوده عوض می شوند.

تعمیر گیربکس ام وی ام x33 در مشهد

گیربکس ام وی ام x33 از مدل 5 سرعته اتومات یا 7 سرعته سی وی تی می باشد. این گیربکس ها تقریبا حساس هستند و در صورت عدم نگهداری می توانند سبب مشکل و آسیب شوند.

برخی از مشکلات رایج گیربکس ام وی ام x33 به شرح زیر است:

گیرپاژ کردن گیربکس: این مشکل وقتی اتفاق می افتد که دنده ها به درستی عوض نشده باشند و خودرو دچار لرزش و تکان شده باشد.

شتاب گیری ضعیف: این مشکل وقتی اتفاق می افتد که گیربکس شما به درستی کار نکند و قادر نیست نیروی موتور را به چرخ ها انتقال دهد.

نشتی روغن گیربکس:این مشکل هم می تواند از قطعات داخلی گیربکس یا اینکه نشتی از اتصالات موجود در ان باشد.

گیربکس ام وی ام x33 در مشهد
 

تعمیر جلوبندی ام وی ام x33 در مشهد

جلوبندی ام وی ام x33 از جمله اجزای بسیار مهم خودرو به شمار می رود که وظیفه هدایت و فرمان پذیری خودروی شما را دارد. این سیستم از قطعه های متفاوتی تشکیل شده است که در صورت خرابی یا هرگونه فرسودگی می تواند مشکلاتی را در زمان رانندگی برایتان به وجود آورد.

هزینه تعیر گیربکس ام وی ام x33 در مشهد

برای تعمیر و برآورد هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام x33 باید فاکتورهایی را ملاک و مدنظر قرارداد که در تعین کردن هزینه گیربکس تاثیر دوچندانی را دارند. برای مثال برای تعیین کردن هزینه گیربکس ام وی ام حتما باید در نظر داشته باشید که خودروی شما دقیقا چه هزینه هایی دارد و چه هزینه هایی را باید برای درست شدن ان بپردازید.

چکیده کلام

در این مقاله در تلاش بودیم که بهترین اطلاعات را در زمینه گیربکس ام وی ام  x33 و هزینه های احتمالی این خودرو به شما ارائه کنیم تا اینکه در این زمینه اطلاعاتی را داشته باشید و در جریان اطلاعاتی از این خودرو و هزینه گیربکس ان قرار بگیرید. برای همین کار می توانید با ما در ارتباط باشید تا در صورت نیاز با شماره تماس 09206006503 در ارتباط باشیدتا بهترین مشاوره ها را از ما دریافت نمایید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما