رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

مكانیك آنلاین پراید | با 10%تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

مكانیك آنلاین پراید | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله مكانیك آنلاین پراید و مكانیك انلاین-مكانیك سیار پراید-تعمیركار پراید-بهترین مكانیك پراید در مشهد-همراه مكانیك پراید-عیب یابی پراید-آموزش كامل تعمیرات پراید-محاسبه قیمت خودرو كاركرده  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

مكانیك آنلاین پراید تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله مكانیك انلاین-مكانیك سیار پراید-تعمیركار پراید-بهترین مكانیك پراید در مشهد-همراه مكانیك پراید-عیب یابی پراید-آموزش كامل تعمیرات پراید-محاسبه قیمت خودرو كاركرده  لقب بگیرد.

مكانیك آنلاین پراید و خدماتی مانند مكانیك انلاین-مكانیك سیار پراید-تعمیركار پراید-بهترین مكانیك پراید در مشهد-همراه مكانیك پراید-عیب یابی پراید-آموزش كامل تعمیرات پراید-محاسبه قیمت خودرو كاركرده  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو آزمون مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

مكانیك آنلاین پراید و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

پراید خودرویی است كه تولید آن در كره جنوبی آغاز شد. از سال ۷۲ در ایران توسط شركت سایپا آغاز شد؛ كه در كره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان كه به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید می‌شده‌است. پراید نخست توسط كمپانی فورد و سپس توسط كمپانی كیا ساخته شده‌است. البته نام خودروی تولیدی پراید نبوده و تفاوت‌های اساسی ای نیز دارند.
چه زمانی به مكانیك آنلاین نیاز دارید؟
در هر لحظه امكان دارد اتومبیل دچار مشكل شود. اگر از راننده هایی باشید كه به وضعیت اتومبیل اهمیت می دهید و سرویس دوره ای را به موقع انجام می دهید كه موقع مراجعه بعدی از قبل مشخص است. اما اگر اهل رسیدگی به ماشین نیستید احتمالا تا جایی كه خوردو هنوز حركت می كند از آن كار می كشید. به هر حال دیر یا زود گذار همه راننده ها به تعمیرگاه می افتد. خدمات مكانیك آنلاین به صورت سیار در محل ارائه می شود و هر وقت كه نیاز پیدا كردید می توانید از سرویس های تعمیرات اتومبیل استفاده كنید.


بدون تردید هر زمان كه متوجه ایراد و اشكال در اتومبیل شده اید به یك مكانیك نیاز دارید تا مشكل را بررسی كند. شاید پیدا كردن یك مكانیك كار بلد و قابل اعتماد كار ساده ای نباشد ولی قطعا می توانید بهترین مكانیك سیار پراید را از طریق اپلیكیشن هوم سرویز پیدا كنید.به این ترتیب دیگر نیازی نیست اتومبیل را از محل خارج كنید مكانیك در محل حاضر می شود. سرویس تعمیر خودرو همیشه فعال است.
مكانیك آنلاین پراید
مكانیك آنلاین به صورت سیار یا مكانیك همراه یك نیروی متخصص و آموزش دیده است. این فرد با شاگرد مكانیك های قدیمی كه كار را به صورت تجربی یاد می گرفتند، تفاوت دارد. گذراندن دوره آموزش مكانیك خودرو برای ورود به این حرفه الزامی است. مكانیك حرفه ای ابتدا عیب یابی خودرو را انجام داده و سپس مشكل را برطرف می كند. تعویض روغن، تعویض تسمه، دیسك و صفحه، تنظیم موتور، دیاگ خودرو و همه بخش های مكانیكی ماشین در حیطه كاری تعمیركار خودرو قرار دارد. ۵ سیستم اصلی در خودرو وجود دارد كه لازم است تحت بررسی قرار گیرد. هر كدام از این بخش ها می تواند موجب خرابی و ایراد در پراید شود:
    سوخت رسانی شامل : باك بنزین، پمپ، لوله ها، فیلتر هوا، انژكتور
    برق رسانی شامل: باطری و دینام، شمع، كویل و وایرها
    سیستم انتقال شامل: دسیك  كلاچ، فلابویل، گیربكس، پولوس، دیفرانسیل و چرخ ها
    خنك كاری شامل: رادیاتور، پروانه و تسمه پروانه، واتر پمپ، ترموستات و لوله ها
    روغن كاری شامل: فیلتر روغن، گیج، پمپ روغن، كارتر
در زیر برخی از ترفندهای نگهداری و استفاده از ماشین را كه مكانیك آنلاین به شما توصیه می كند برایتان برشمرده‌ایم كه آگاهی از آنها می‌تواند از هزینه‌های خودرو شما تا حد زیادی كم كند.
۱- شاید لازم نباشد باتری ماشین خود را عوض كنید
وقتی مشكلی برای باتری ماشین به وجود می‌آید اولین چیزی كه به ذهن اغلب مردم می‌رسد، تعویض آن است. اما گاهی این سیم و كابل‌های باتری ماشین است كه در اثر پوسیدگی خراب شده و درست كار نمی‌كند. یك ترفند جالب برای حل این مشكل این است كه مقداری نوشابه مشكی روی سیم‌ها بریزید. نوشابه با ساییدگی و پوسیدگی مبارزه می‌كند. بدون شك این ترفند بسیار ارزان‌تر و سریع‌تر از تعویض باتری است.
2- گرد و خاك نشسته روی لنت‌های ترمز را چك كنید
وقتی لنت‌های ماشین شروع می‌كنند به سوت كشیدن، اغلب مردم سریعا سعی در عوض كردن لنت‌ها دارند. اما شاید با یك تمیزكاری ساده‌ی لنت‌ها و زدودن گرد و غبار از روی آنها و تراشیدن یك لایه از روی آن بتوان این مشكل را برطرف كرد. تا زمانی كه ۹۰ درصد از لنت مصرف نشده لازم نیست آن را عوض كنید.
توقف خودرو نیازمند اصطكاك است و تولید اصطكاك در سیستم ترمز، برعهده لنت‌هاست. لنت‌ها روی دیسك‌ها فشرده می‌شوند و اصطكاك میان لنت و دیسك، موجب كاهش سرعت خودرو می‌شود.
طول عمر دیسك‌ها به نوع خودرو، شیوه رانندگی با آن و محل رانندگی با آن بستگی دارد. به طور كلی طول عمر لنت حدود ۸۰ هزار كیلومتر برآورد می‌شود. اما زمان مناسب برای تعویض لنت كاملا به خودروی شما بستگی دارد.
3- از مكانیك نخواهید كه لاستیك‌ها را جابه‌جا كند
ممكن است كار داشته باشید و ماشین خود را به تعمیرگاه ببرید و از مكانیك بخواهید كه تایرهای عقب و جلو را با هم جابه‌جا كند. توصیه اول ما این است كه یا بالای سر كار بایستید، یا این كار را انجام ندهید. اگر هم مجبورید لاستیك‌ها را جابه‌جا كنید و نمی‌توانید در محل هم حضور داشته باشید، حداقل با گچ یا وسیله‌ی رنگی روی تایرها علامت‌گذاری كنید تا مطمئن شوید كاری كه از مكانیك خواسته‌اید را برایتان انجام می‌دهد.
4- از روشن شدن چراغ موتور نگران نشوید
یكی از رایج‌ترین دلایل روشن شدن چراغ موتور روی صفحه كیلومتر ماشین، باز ماندن در پمپ بنزین است. این امر سبب ورود اكسیژن به لوله بنزین می‌شود. این چراغ در اغلب ماشین‌ها در نتیجه‌ی یك مشكل نرم‌افزازی و غیرخطرناك ظاهر می‌شود. به همین خاطر لازم نیست نگران نشوید هیچ مشكل مهم و اساسی برای ماشین پیش نیامده است.

مكانیك آنلاین پراید و مكانیك انلاین-مكانیك سیار پراید-تعمیركار پراید-بهترین مكانیك پراید در مشهد-همراه مكانیك پراید-عیب یابی پراید-آموزش كامل تعمیرات پراید-محاسبه قیمت خودرو كاركرده  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما