رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

مركز دیاگ خودرو | 10%تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

مركز دیاگ خودرو | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله مركز دیاگ خودرو و  مركز دیاگ مشهد-بهترین دیاگ زن مشهد-مركز شستشوی انژكتور-بهترین تنظیم موتور مشهد-دستگاه تنظیم موتور خودرو-تعمیرگاه تست پنج گاز-تنظیم موتور با دستگاه پنج گاز  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

مركز دیاگ خودرو تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله  مركز دیاگ مشهد-بهترین دیاگ زن مشهد-مركز شستشوی انژكتور-بهترین تنظیم موتور مشهد-دستگاه تنظیم موتور خودرو-تعمیرگاه تست پنج گاز-تنظیم موتور با دستگاه پنج گاز  لقب بگیرد.

مركز دیاگ خودرو و خدماتی مانند  مركز دیاگ مشهد-بهترین دیاگ زن مشهد-مركز شستشوی انژكتور-بهترین تنظیم موتور مشهد-دستگاه تنظیم موتور خودرو-تعمیرگاه تست پنج گاز-تنظیم موتور با دستگاه پنج گاز  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

مركز دیاگ خودرو و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

دیاگ یا عیب یاب نام دستگاهی است كه امروزه بیشتر تعمیركاران اتومبیل برای عیب یابی سیستم های برقی – الكترونیكی خودرو از آن استفاده می كنند.
انژكتورها، كوئل و سنسورهایی كه امروزه در موتور اتومبیل استفاده می شوند هیچكدام عملكرد مستقلی ندارند و توسط واحد كنترل الكتریكی اتومبیل (ECU) كنترل می شوند. روشن شدن موتور اتومبیل و كاركرد صحیح آن به عملكرد درست این قطعات و كامپیوتر اتومبیل (ECU) وابسته است.
پُل ارتباطی مكانیك با كامپیوتر خودرو دستگاه دیاگ است كه به صورت قابل حمل، كامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ می تواند از ECU گزارش گیری كند. به كمك این دستگاه می توان مقادیر مربوط به كلیه سنسورها را خواند، زمان پاشش انژكتور را مشاهده و خطاهایی كه در سیستم ثبت شده را بررسی و پاك كرد. حتی در برخی خودروها می توان علاوه بر عملكرد موتور، برخی سیستم های داخل كابین و یا آپشن ها را نیز تعریف كرد.


تنظیم موتور با دستگاه دیاگ
امروزه با پیشرفت صنایع اتومبیل سازی در دنیا روز به روز شاهد سیستمهای پیچیده تری در سیستم سوخت رسانی هستیم و تنظیم موتور خودروها تبدیل به یك كار تخصصی شده كه بدون در اختیار داشتن دانش فنی و ابزارهای مربوطه امكان پذیر نیست . امداد خودرو با در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه دیاگ و نرم افزارهای روز دنیا در كوتاه ترین زمان ممكن عیب سیستم ecu، انژكتور و سنسورهای اتومبیل شما را پیدا كرده و آن را رفع می نماید .
زمان تنظیم موتور
چه زمانی نیاز به تنظیم موتور داریم ؟
اصولا بهتر است وسیله نقلیه به صورت فصلی به تعمیرگاه برده شود تا چكاپ های مربوطه روی آن انجام شود. این كار چند مزیت دارد، اولا با تشخیص به موقع مشكلات اتومبیل از خسارات جانبی احتمالی كاسته شده و ایمنی خودرو بالا می رود، دوما مصرف سوخت و میزان آلایندگی به شدت كاهش می یابد.
همچنین اگر اتومبیل شما دچار مشكلات زیر شده باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه نمایید :
    زمانی كه اتومبیل ما بد كار می كند
    وقتی مصرف سوخت خودرو بالا رفته
    وقتی از اگزوز دود غیر طبیعی و آلاینده خارج می شود
    زمانی كه ماشین بد استارت می خورد
    وقتی ماشین درجا كار می كند و دور موتور بی دلیل تغییر می كند
    زمانی كه درجه نشان دهنده دمای موتور حرارت بیش از حد مجاز را نشان می دهد
    زمانی كه از موتور صدای غیر طبیعی شنیده می شود
تنظیم موتور شامل چه چیزهایی می شود ؟
    عیب یابی توسط دستگاه دیاگ
    برنامه ریزی ECU
    رفع اشكال سیستم برق
    رفع اشكال سیستم هوا رسانی
    رفع اشكال سیستم سوخت
تمامی مراحل تنظیم موتور اتومبیل پس از عیب یابی توسط كامپیوتر، مرحله به مرحله توسط تكنسین مربوطه با تعمیر یا تعویض قطعات و سنسورها رفع ایراد شده و سیستم انژكتور مجددا تست می گردد تا از عملكرد صحیح آن مطابق با استانداردها اطمینان حاصل شود .

مركز دیاگ خودرو و مركز دیاگ مشهد-بهترین دیاگ زن مشهد-مركز شستشوی انژكتور-بهترین تنظیم موتور مشهد-دستگاه تنظیم موتور خودرو-تعمیرگاه تست پنج گاز-تنظیم موتور با دستگاه پنج گاز  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما