رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

خدمات برق خودرو | 10%تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

خدمات برق خودرو | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله خدمات برق خودرو و خدمات برق خودرو در محل-نقشه برق خودرو-خدمات برق و الكترونیك خودرو-دانلود آموزش برق خودرو-خدمات مكانیكی خودرو-آموزش سیم كشی خودرو-آموزش تعمیرات برق خودرو-تعمیر سیم كشی خودرو  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

خدمات برق خودرو تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله خدمات برق خودرو در محل-نقشه برق خودرو-خدمات برق و الكترونیك خودرو-دانلود آموزش برق خودرو-خدمات مكانیكی خودرو-آموزش سیم كشی خودرو-آموزش تعمیرات برق خودرو-تعمیر سیم كشی خودرو  لقب بگیرد.

خدمات برق خودرو و خدماتی مانند خدمات برق خودرو در محل-نقشه برق خودرو-خدمات برق و الكترونیك خودرو-دانلود آموزش برق خودرو-خدمات مكانیكی خودرو-آموزش سیم كشی خودرو-آموزش تعمیرات برق خودرو-تعمیر سیم كشی خودرو  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

خدمات برق خودرو و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

باتری و سیستم برق خودرو چیست و شامل كدام بخش‌ها می‌شود؟
سیستم برق از اصلی‌ترین اجزاء خودرو است. در واقع در صورت كوچك‌ترین مشكلی در سیستم برق خودرو، اتومبیل شما روشن نخواهد شد. انرژی شیمیایی در خودرو، از طریق سیستم برق به انرژی الكتریكی تبدیل می‌شود. با همین انرژی الكتریكی است كه قسمت‌های مختلف خودرو كار می‌كنند. هرچه تكنولوژی و امكانات خودرو، جدیدتر و بیشتر باشد، به‌طور قطع سیستم برق پیچیده‌تری دارد.
قطعات سیستم برق خودرو شامل دینام، شمع، باتری، كویل و انژكتور می‌شود. هر كدام از این قسمت‌ها در جای خود وظیفه‌ای دارند كه درصورت عملكرد صحیح آنها، خودرو روشن شده و بدون مشكل حركت می‌كند.


پس باید قبل از وقوع خرابی، مراقب این قطعات باشیم تا با بروز مشكل برای یك قطعه، سایر قسمت‌های خودرو تحت‌الشعاع قرار نگیرد.
باتری هم یكی دیگر از اجزاء اصلی است كه بدون وجود آن خودرو حتی استارت هم نمی‌زند. تاثیر باتری در شتاب خودرو بسیار زیاد است. باتری‌ها در دو نوع اتمی و اسیدی هستند كه هر كدام بسته به نوع خودرو در ماشین قرار می‌گیرند.
اما باتری‌های خودرو عمر یكسانی ندارند. اما اینكه چگونه بفهمیم باتری ماشین خراب است و تشخیص باتری معیوب باید توسط كارشناس متخصص برق و باتری انجام شود.
امداد خودرو مشهد دارای بخش عیب یابی و تعمیرات برق خودرو به نام بخش “برق تخصصی” است. سیستم برقی و باتری خودرو از جمله قسمت های مهم و تاثیرگذار خودرو هستند. خودرو توسط سیستم جرقه زنی موتور روشن می شود و كامپیوتر خودرو كه وظیفه كنترل و تنظیم میزان سوخت، افزایش امنیت و برخی امكانات رفاهی در خودروهای مدل بالاتر را بر عهده دارد با برق كار می كند.
سیستم روشنایی و راه اندازی اولیه خودرو نیز به نیروی برق نیاز دارد. بنابراین خودروی شما از لحظه روشن شدن تا انتهای مسیر و قفل شدن و استفاده از دزدگیر با سیستم برق سر و كار دارد.
از جمله اصلی ترین قطعات برقی خودرو شامل باتری و دینام، سنسور اكسیژن، كویل، انژكتور، وایر شمع، كامپیوتر خودرو، لامپ ماشین، چراغ های خودرو و غیره است. باتری منبع اصلی تامین نیروی برق خودرو بوده و دینام وظیفه شارژ مجدد باتری را برعهده دارد.
تعمیرات برق خودرو به بخش وسیعی از خرابی های اتومبیل مربوط می شود. برخی از علائم مربوط به خرابی سیستم برق خودرو، از كار افتادن ناگهانی موتور به دلیل اشكال در سیستم جرقه زنی، از كار افتادن چراغ سقفی و سیستم صوتی، ضعیف شدن چراغ های خودرو، روشن شدن چراغ هشدار در كنار صفحه كیلومتر شمار، افت ولتاژ هنگام آمپر كشیدن باتری، دیر روشن شدن خودرو و نشتی اسید باتری می باشند
پرسنل مجرب
امداد خودرو مشهد با بهره گیری از پرسنل مجرب و ماهر كه مهارت های فنی لازم را دارا بوده و توانایی درك نقشه های سیم كشی خودرو های مختلف را دارند و همچنین با اقداماتی از قبیل استفاده از سیستم های كامپیوتری عیب یابی در خودروهای جدید، بررسی و تست قسمت های الكتریكی، تعمیر و تعویض قطعات برقی خودرو، استفاده از نمودارهای برق خودروهای خاص جهت یافتن نقاط آسیب دیده و آزمایش نهایی پس از تعمیر، خدمات كامل و مطمئنی را در زمینه تعمیرات برق خودرو به مراجعین ارائه می نماید

خدمات برق خودرو و خدمات برق خودرو در محل-نقشه برق خودرو-خدمات برق و الكترونیك خودرو-دانلود آموزش برق خودرو-خدمات مكانیكی خودرو-آموزش سیم كشی خودرو-آموزش تعمیرات برق خودرو-تعمیر سیم كشی خودرو  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما