رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

خدمات برق خودرو سیار | 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

خدمات برق خودرو سیار  | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله خدمات برق خودرو سیار  و خدمات باطری سازی – خدمات برق خودرو در محل – خدمات برق و الكترونیك خودرو – تعمیرگاه برق خودرو در مشهد – خدمات مكانیكی خودرو – بهترین برقكار خودرو – اپلیكیشن مكانیك سیار – برقكار ماشین سیار مشهد  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

خدمات برق خودرو سیار  تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله خدمات باطری سازی – خدمات برق خودرو در محل – خدمات برق و الكترونیك خودرو – تعمیرگاه برق خودرو در مشهد – خدمات مكانیكی خودرو – بهترین برقكار خودرو – اپلیكیشن مكانیك سیار – برقكار ماشین سیار مشهد  لقب بگیرد.

خدمات برق خودرو سیار  و خدماتی مانند خدمات باطری سازی – خدمات برق خودرو در محل – خدمات برق و الكترونیك خودرو – تعمیرگاه برق خودرو در مشهد – خدمات مكانیكی خودرو – بهترین برقكار خودرو – اپلیكیشن مكانیك سیار – برقكار ماشین سیار مشهد  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثب دهیم.

خدمات برق خودرو سیار  و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

خدمات خودرویی را با ما تجربه و با دیگران مقایسه كنید
با مجموعه بزرگ امداد خودرو مشهد نگران خرابی خودروی خود نباشید
امداد خودرو مشهد مفتخراست كه با تجهیز خودروهای امدادی خود به ابزار آلات وتجهیزات مدرن و
بهره مندی از كادر مجرب و متخصص با ایجاد اشتراك برای انواع خودروهای داخلی و خارجی خدمات ذیل رابه
صورت شبانه روزی در سراسر مشهد بزرگ حتی ایام تعطیل در مقابل درب منزل ویا محل كار شما ارایه نماید.
سرعت  / دقت / اطمینان / رضایت / افتخار ماست
خدمات سیار خودرو
تعویض تسمه دینام
تعویض تسمه تایم پراید
تعویض تسمه هیدرولیك
تعویض تسمه كولر
تعویض پمپ بنزین تعویض لاستیك زاپاس
رفع عیوب سیستم سوخت رسانی
رفع عیوب سیستم برق رسانی
رفع عیوب سیستم خنك
ارائه باطری نووتعویض باطری
اتصال باطری به باطری
تعویض سیم كلاج
تعویض سیم گاز
خدمات سیار خودرو (امداد)
در صورت بروز مشكل اگر با راهنمایی تلفنی عیب خودرو برطرف نشود، امدادگر به محل اعزام می شود.
ارا ئه خدمات امداد در مشهد بزرگ(باطریسازی سیار، مكانیك سیار، یدك كش تا اولین تعمیرگاه طرف قرارداد)
ارائه خدمات سرویس درب منزل
هزینه ایاب ذهاب و اجرت تعمیرات خدمات امدادی طبق تعرفه تعاونی امداد خودروها می باشد .
تعمیر خودرو
دیگر دوره آچار بدست شدن در كنار جاده گذشته  و باید با امداد خودروها در تماس باشیم و از آنها درخواست كمك كنیم . بعضی افراد حتی برای تعویض یك لاستیك پنچرشده هم با امدادخودروها تماس میگیرند و درخواست كمك میكنند.

امداد خودرو مشهد به عنوان بزرگترین نهاد امدادخودرویی در مشهد شناخته شده است كه همیشه در پی كسب رضایت از مشتریان عزیز خود بوده است.امداد خودرو مشهد با بیشترین سابقه كاری و كاركنان با تجربه خود نامی معتبر بین شهروندان مشهدی خود دارد.
اگر خودروی شما در جاده دچار مشكل شد با یك تماس با امداد خودرو مشهد میتوانید از امدادگران این مجموعه به صورت تلفنی كمك بخواهید و ماشین خود را تعمیر كنید و اگر با تماس تلفنی خودرو درست نشد این مجموعه نیروی خود را به محلی كه شما هستید میفرستد و امدادگر با ارائه كارت یا فاكتور مجموعه امداد خودرو مشهد خود را معرفی كرده و شما با خیالی آسوده خودرو را به او یسپارید.

خدمات برق خودرو سیار  و خدمات باطری سازی – خدمات برق خودرو در محل – خدمات برق و الكترونیك خودرو – تعمیرگاه برق خودرو در مشهد – خدمات مكانیكی خودرو – بهترین برقكار خودرو – اپلیكیشن مكانیك سیار – برقكار ماشین سیار مشهد  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما