رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

حمل خودرو صفر كیلومتر | 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

حمل خودرو صفر كیلومتر | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله حمل خودرو صفر كیلومتر و تعرفه حمل خودرو با كفی خودروبر-هزینه حمل خودرو با تریلی-قیمت حمل خودرو-هزینه حمل خودرو به شهرستان-حمل خودرو به سراسر كشور-شركت حمل خودرو-جرثقیل حمل خودرو  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

حمل خودرو صفر كیلومتر تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله تعرفه حمل خودرو با كفی خودروبر-هزینه حمل خودرو با تریلی-قیمت حمل خودرو-هزینه حمل خودرو به شهرستان-حمل خودرو به سراسر كشور-شركت حمل خودرو-جرثقیل حمل خودرو  لقب بگیرد.

حمل خودرو صفر كیلومتر و خدماتی مانند تعرفه حمل خودرو با كفی خودروبر-هزینه حمل خودرو با تریلی-قیمت حمل خودرو-هزینه حمل خودرو به شهرستان-حمل خودرو به سراسر كشور-شركت حمل خودرو-جرثقیل حمل خودرو  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

حمل خودرو صفر كیلومتر و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

حمل خودرو صفر كیلومتر دارای حساسیت های ویژه ی خودش است. برای حمل این خودروها شركت باید تریلی و كامیون های بسیار خوبی را در نظر بگیرد. كامیون و تریلی ها باید مجهز به هیدرولیك و رمپ باشند. شركت باربری با ارائه ی تضمینات همه جانبه حمل خودرو را به عهده خواهد گرفت.
روش های حمل خودرو صفر كیلومتر با تریلی
 تریلی یكی از مهم ترین وسیله های حمل خودرو صفر كیلومتر به حساب می آیند. شركت های حمل خودرو سعی دارند همیشه بهترین وسیله های نقلیه را در اختیار كمپانی ها قرار دهند. این عمل باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مراجعین به شركت باربری است.
در زمان انتقال خودرو با تریلی شركت موظف است پیشرفت كار را در اختیار مشتری قرار دهد. تریلی ها دارای ظرفیت خاصی هستند. به طور كلی تریلی های پیشرفته ظرفیت 12 خودرو را دارند. در این روش راننده ها با تریلی های مجهز به هیدرولیك خودروها را كنترل كرده و آن را روی عرشه می گذارند.معمولا تریلی ها دارای دو عرشه ی مجهز هستند. وجود رمپ ها نیز از عوامل مهم است و تمام شركت های باربری برای حمل خودرو از آن استفاده می كنند.


سیستم های هیدرولیك خودروبر صفر كیلومتر
همانطور كه گفتیم وجود تریلی هایی كه مجهز به سیستم هیدرولیك هستند در خودروبر صفر كیلومتر واجب است. سیستم های هیدرولیك باعث تسریع روند ارسال خودروها هستند. این سیستم به طور خودكار عمل می كند. شركت های باربری باید سعی كنند از سالم بودن تمام قطعات اطمینان حاصل كنند.
هیدرولیك ها مجهز به سیستم شیر سرریز هستند. می توان گفت بیشتر فشارها روی این قطعه است. هنگام جابه جایی خودرو و انتقال آن به تریلی اگر فشار زیادی به هیدرولیك وارد شود به كمك سرریزها از بین می رود.
این عمل به طور خودكار انجام می شود كه از مزیت های سرریزها محسوب می شود. وجود بای پس ها نیز موجب جلوگیری از خطرات و خرابی های موجود می شود. كنترل كننده ها نیز یكی دیگر از سیستم های هیدرولیك هستند. در زمان حمل خودرو صفر كیلومتر كنترل كننده ها به كمك هیدرولیك می آیند. كنترل كننده ها به صورت الكتریكی عمل می كنند و فقط استفاده ی آن در هر محیط تفاوت دارد.
تجهیزات لازم در حمل خودرو صفر كیلومتر
در زمان حمل خودرو صفر كیلومتر واجب است كه برخی لوازم لازم در وسیله ی حمل و نقل قرار گیرد. ممكن است در طی مسیر مشكلات كوچكی برای راننده رخ دهد كه وجود جعبه ی كمك های اولیه لازم می باشد. وسیله ی حمل و نقل باید از نظر فنی كاملا سالم باشد به همین دلیل وجود كارت معاینه فنی الزامی می باشد. وجود یك دستگاه سنجش سرعت زمان در حین رانندگی از لازمه ی تجهیزات در تریلی است.
مسئولیت شركت باربری در ارسال خودرو صفر كیلومتر
هنگام حمل خودرو صفر كیلومتر شركت باربری موظف به انجام یك سری مسائل است. در وهله ی اول شركت باید از بیمه بودن خودروها توسط یك شركت معتبر مطمئن باشد. در زمان بارگیری خودروها باید آدرس گیرنده به طور كامل در اختیار راننده قرار بگیرد. شركت باید به تمامی درخواست های مراجعین به طور دقیق برای حمل خودرو دقت كند و انجام دهد.
 پس از شروع حركت شركت باید هر آنچه كه لازمه ی مراقبت از خودروها است به راننده یادآور شود. در شركت های باربری باید همیشه تعدادی افراد برای نظارت درست ارسال خودرو صفر كیلومتر باشند.
ارائه ی بارنامه خودروبر صفر كیلومتر
بارنامه به عنوان یك قرارداد تضمین شده در حمل خودرو صفر كیلومتر عمل می كند.
در هر بارنامه توضیحات زیر نوشته خواهد شد:
    نام و نشانی صاحب خودرو
     نام و نشانی حمل كننده خودرو
    نوع خودرو ارسالی
    شماره پلاك خودرو
    شماره پلاك حمل كننده خودرو
    هزینه بیمه نامه
    هزینه خودروبر
    آدرس محل تحویل خودرو
    آدرس مقصد
حمل خودرو صفر كیلومتر و تعرفه حمل خودرو با كفی خودروبر-هزینه حمل خودرو با تریلی-قیمت حمل خودرو-هزینه حمل خودرو به شهرستان-حمل خودرو به سراسر كشور-شركت حمل خودرو-جرثقیل حمل خودرو  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما