رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

جرثقیل امداد | 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

جرثقیل امداد | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله جرثقیل امداد و درخواست جرثقیل آنلاین-قیمت جرثقیل حمل خودرو-اپلیكیشن درخواست جرثقیل-جرثقیل امداد مشهد-شماره نیسان جرثقیل-شماره تلفن جرثقیل-جرثقیل حمل خودرو مشهد  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

جرثقیل امداد تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله درخواست جرثقیل آنلاین-قیمت جرثقیل حمل خودرو-اپلیكیشن درخواست جرثقیل-جرثقیل امداد مشهد-شماره نیسان جرثقیل-شماره تلفن جرثقیل-جرثقیل حمل خودرو مشهد  لقب بگیرد.

جرثقیل امداد و خدماتی مانند درخواست جرثقیل آنلاین-قیمت جرثقیل حمل خودرو-اپلیكیشن درخواست جرثقیل-جرثقیل امداد مشهد-شماره نیسان جرثقیل-شماره تلفن جرثقیل-جرثقیل حمل خودرو مشهد  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

جرثقیل امداد و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

امروزه روش بكسل كردن خودرویِ دچار نقص قنی كه توسط انواع جرثقیل امداد خودرو جابه جا می شود، در عرصه خدمت رسانی در زمینه حمل و نقل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. تا جایی كه این امكان وجود دارد در مواقعی برای هر فردی پیش بیاید كه ماشین آن دچار نقص فنی یا دچار حادثه شده باشد و اولین اقدامی كه می توان برای این كار در نظر گرفت، بكسل كردن است. روش بكسل كردن خودرو یكی از روش های صحیح در مواقعی است كه خودرو فرد دچار آسیب می شود. با حضور تیم تخصصی حمل و نقل خودرو، می توانید در مدت زمان كوتاه تری خودروی خود را به محل تعمیر برسانید تا بیش از پیش به خودروی شما آسیبی وارد نشود.
در واقع تیم مجربی كه با كمك جرثقیل خودرو، برای جا به جایی خودرو و ماشین ها اقدام به خدمت رسانی می كند، به ارائه كلیه امور حمل و نقل خودرو به مشتریان می پردازد. یعنی هر گونه حمل انواع خودرو از انواع ماشین آلات صنعتی گرفته تا قطعات صنعتی به صورت تك و چندتایی توسط این تیم متخصص صورت می گیرد.
 تماس به موقع با این شركت های امداد خودرو، این امكان را خواهید داشت كه رفع مشكل و راه اندازی خودروی شما در زمان كمتری انجام شود. از دیگر دلایلی كه باعث می شود با استفاده از جرثقیل امداد خودرو، حمل آسان و راحتی برای خودروی شما در نظر گرفته شود، می توان به این موارد اشاره كرد: پشتیبانی كامل در هر زمان و مكان، استفاده از قطعات اصلی و مورد تایید كارخانه، تعویض و تعمیر قطعات خودرو توسط متخصصینی با دانش فنی بالا  و …


در اتوبان یا هر خیابانی كه خودروی شما دچار حادثه شود، بیشتر از هر زمانی این دغدغه را دارید كه كدام روش می تواند در تعمیر هر چه زودتر ماشینتان تاثیر داشته باشد. یكی از این روش ها كه بیشتر افراد ممكن است از آن استفاده نمایند، تماس گرفتن با  امداد خودرو و حمل آن توسط انواع جرثقیل امداد خودرو است. به همین دلیل امروزه از جرثقیل یدك كش جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده می شود. نوع دیگری از وسائل مربوط به حمل و نقل اتومبیل وجود دارد كه به خودروبر جرثقیل معروف است. خودروبر جرثقیل از كامیونت ۶ تن و جرثقیل هیدرولیك برای جا به جایی خودرو آسیب دیده استفاده می كند.
جرثقیل امداد خودرو
امتیازی كه این وسیله حمل و نقل دارد این است كه باعث می شود خودرو آسیب دیده شما به هر دلیل نیاز به روشن كردن موتور خود نداشته باشد. یعنی با امكان استفاده از این ماشین بر سنگین می توانید خودروی خود را در زمان حركت بدون هیچ حركت اضافی به محل تعمیر برسانید. به طوری كه لاستیك های خودرو توسط زنجیرهای فولادی به كفی خودرو متصل شده باشد. علاوه بر امكان استفاده از جرثقیل یدك كش خودرو، از دیگر وسائل خودروبر یدك كش می توان به وانت ها و خودروی بالای دو تن اشاره كرد كه در سریع ترین زمان ممكن به محل مورد نظر رسیده و جا به جایی خودروی شما را در زمان كوتاهی انجام خواهد داد.
نكات مهم دیگری نیز درباره یدك كش خودرو وجود دارد كه به نوعی بر امتیازات ویژه آن افزوده است. از جمله این نكات مهم كه در بكسل كردن خودرو مهم تلقی می شود عبارتند از: چك كردن سیستم ترمز هیدرولیك خودرو، از این نظر كه سالم باشد. ابزار مخصوص بكسل كردن را بررسی می كند تا محكم باشد. نگاهی به محل اتصال بیاندازد. در نظر گرفتن مسیری خلوت و ایمن به منظور حمل خودرو. كشیدن ترمز دستی خودرو آسیب دیده. چراغ های خطر یا همان فلاشر خودرو را در طول یدك كش كردن خودرو باید روشن كرد.
در كنار بروز هر یك از این آسیب های فنی كه در سطر بالاتر به آن پرداختیم، بد نیست بدانید كه در صورت در دسترس نبودن تیم متخصص حمل جرثقیل خودرو، این امكان را خواهید داشت كه از یك یدك كش قابل اطمینان كه دارای تجربه كافی در زمینه بكسل كردن است كمك بگیرید. بدین صورت كه قبل از اینكه خودروی شما را حركت دهند، اقدام به تعمیر و عیب یابی خودروی شما كنند. شاید كه با این روش عیب خودروی شما زودتر بر طرف شود و دیگر نیازی به حمل خودرو نباشد و بتوانید بدون هیچ آسیبی، مسیرتان را در پیش گیرید

جرثقیل امداد و درخواست جرثقیل آنلاین-قیمت جرثقیل حمل خودرو-اپلیكیشن درخواست جرثقیل-جرثقیل امداد مشهد-شماره نیسان جرثقیل-شماره تلفن جرثقیل-جرثقیل حمل خودرو مشهد  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما