رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعویض باتری ماشین در محل | 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

تعویض باتری ماشین در محل | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله تعویض باتری ماشین در محل و تعویض باتری ماشین در محل مشهد-شارژ باتری ماشین در محل-خرید آنلاین باتری ماشین  را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

تعویض باتری ماشین در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله تعویض باتری ماشین در محل مشهد-شارژ باتری ماشین در محل-خرید آنلاین باتری ماشین لقب بگیرد.

تعویض باتری ماشین در محل و خدماتی مانند تعویض باتری ماشین در محل مشهد-شارژ باتری ماشین در محل-خرید آنلاین باتری ماشین  باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

تعویض باتری ماشین در محل و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.

باتری در خودرو به عنوان منبع اصلی برای تامین برق محسوب می شود و شارژ شدن آن نیز به صورت خودكار است و هنگامی كه خودرو روشن است به وسیله دینام شارژ می شود. در صورتی كه شارژ باتری خودرو به اندازه كافی نباشد نمی توان استارت زد و یا از قطعات خودرو مانند رادیو، چراغ و… كه با استفاده از برق كار می كنند نمی توان استفاده كرد.


 باتری هایی كه در ماشین های مختلف به كار گرفته می شوند قابلیت شارژ شدن را دارند و به طور معمول از نوع اسید-سرب هستند با توجه به این كه استفاده از باتری های اسیدی خالی از خطر نیست در حال حاضر استفاده از باتری های خشك در حال رواج است. باتری هایی كه در ماشین های سواری به كار برده می شوند از نوع دوازده ولت است و باتری خودروهای سنگین نیز از نوع 24 ولت است.
تعویض باتری خودرو در محل یكی از خدماتی است كه بسیاری از مشتریان به آن نیاز دارند، در حال حاضر نیز با شرایط افزایش ساعات و فشار كار اقشار مختلف نیاز به آن و دیگر خدمات تعمیر و تعویض قطعات خودرو احساس می شود. در ادامه نیز ما گذرا به مزایای تعویض باتری خودرو اشاره می كنیم.
خدمات تعویض باتری خودرو در محل
مهمترین مزیت خدمات تعویض باتری خودرو در محل صرفه جویی در وقت است. شما به راحتی و تنها با برقراری یك تماس می توانید درخواست تعویض باتری ماشین در محل را داشته باشید و برای این مسئله زمان هدر ندهید. از سوی دیگر نیازی به رفت و آمد در شهر برای رفتن به تعمیرگاه، رانندگی طولانی و گیر كردن در ترافیك را ندارید. از همه مهم تر با تعویض باتری ماشین شما می توانید سلامت باتری و دیگر اجزای خودرو، موتور و موارد مشابه را چك كنید و از كاركرد آن نیز مطمئن شوید.
هزینه تعویض باتری در محل
یك مزیت تعویض باتری ماشین در محل، یكسان بودن هزینه های تعویض باتری برای تمام ماشین ها است. به خاطر داشته باشید كه عوامل موثر بر هزینه تعویض باتری بر اساس جنس باتری، قیمت قطعه باطری و دیگر چكاپ های خودرو و ماشین است. سرویس كاران و متخصصان این امر بعد از بررسی موتور و باتری خودرو، هزینه ها را اعلام می كنند.
درخواست تعویض باتری
در نظر داشته باشید كه شما با یك تماس كوتاه با امداد خودرو مشهد در هر موقع از روز می توانید نسبت به درخواست تعویض باتری و چكاب آن درخواست بدهید. همچنین بهتر است كه پیش از هر سفر طولانی نسبت به درخواست چكاپ و یا تعویض باتری درخواست دهید. همچنین هر موقع كه بعد از مدت طولانی قصد استفاده از خودرو را داشتید، حتما با پشتیبانی تماس گرفته و برای چكاپ موتور و تعویض باتری خودرو در محل درخواست دهید تا از سلامت و كاركرد وسیله نقلیه خود مطمئن باشید. معمولا باتری های هر نوع خودرویی در صورت عدم استفاده طولانی مدت ممكن است نیاز به شارژ داشته باشد و باید حتما برای این مهم اقدام كرد. همچنین در صورتی كه بخواهید مسافرت طولانی بروید، برای جلوگیری از خرابی ماشین در جاده و هزینه های گزاف تعمیرات در جاده بهتر است حتما برای تعویض آن و چكاپ دیگر قسمت های خودرو اقدام كرده و با خیال راحت به سفر بروید.

تعویض باتری ماشین در محل و تعویض باتری ماشین در محل مشهد-شارژ باتری ماشین در محل-خرید آنلاین باتری ماشین  همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما