رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعویض باتری ماشین در محل سریع و مطمئن شبانه روزی و 10% تخفیف ویژه

فهرست مطالب

تعویض باتری ماشین در محل  – امداد خودرو مشهد با افتخار اعلام می نماید كه تعویض باتری ماشین در محل  را با ارزانترین قیمت و كمترین تعرفه در مقایسه با دیگر همكاران و تا 10% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با 10 سال سابقه كار انجام میدهد در این مقاله به تعویض باتری ماشین در محل مشهد-تعویض باتری ماشین در محل صبا باتری-آقای باتری در مشهد-نصب باتری ماشین-كیان باتری-جرمن باتری كه تخصص امداد خودرو مشهد می باشد خواهیم پرداخت.

تعویض باتری ماشین در محل  – امداد خودرو مشهد با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل انواع خودرو در مشهد و جاده های مشهد, مكانیك سیار در سطح شهر مشهد و سایر خدمات خودرویی در محل فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات تعویض باتری ماشین در محل مشهد-تعویض باتری ماشین در محل صبا باتری-آقای باتری در مشهد-نصب باتری ماشین-كیان باتری-جرمن باتری خواهیم پرداخت . ضمنا ما كلیه خدمات خود را از جمله انواع تعویض باتری ماشین در محل  را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه امداد خودرو مشهد همواره در كناره شما خواهیم بود.

تعویض باتری ماشین در محل  – امداد خودرو مشهد همچنین افتخار خود می داند كه در ارائه خدمات تعویض باتری ماشین در محل  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بیشتر در مورد تعویض باتری ماشین در محل مشهد-تعویض باتری ماشین در محل صبا باتری-آقای باتری در مشهد-نصب باتری ماشین-كیان باتری-جرمن باتری با ما همراه باشید . ما در امداد خودرو مشهد با بیش از 10 سال سابقه درخشان كلیه خدمات خودرویی مشهد برای مشتریان خود تدارك دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه تعویض باتری ماشین در محل  را به مجموعه امداد خودرو مشهد بسپارید و ما نیز به شما مشتریان محترم تضمین  بهترین كیفیت خدمات و پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

امداد خودرو و کفی بر ماشین یدک کش در مشهد همراه با تعمیر در محل با تیکاف روی لینک کلیک و کن هر چیزی که درباره امداد رسانی نیاز هستش رو بخوان.

تعویض باتری ماشین در محل  توسط مجموعه بزرگ امداد خودرو صورت میگیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و وحومه می باشد تخفیف استثنایی – كیفیت كار – منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت تعویض باتری ماشین در محل  در مشهد می باشد.

باتری در خودرو به عنوان منبع اصلی برای تامین برق محسوب می شود و شارژ شدن آن نیز به صورت خودكار است و هنگامی كه خودرو روشن است به وسیله دینام شارژ می شود. در صورتی كه شارژ باتری خودرو به اندازه كافی نباشد نمی توان استارت زد و یا از قطعات خودرو مانند رادیو، چراغ و… كه با استفاده از برق كار می كنند نمی توان استفاده كرد. باتری هایی كه در ماشین های مختلف به كار گرفته می شوند قابلیت شارژ شدن را دارند و به طور معمول از نوع اسید-سرب هستند با توجه به این كه استفاده از باتری های اسیدی خالی از خطر نیست در حال حاضر استفاده از باتری های خشك در حال رواج است. باتری هایی كه در ماشین های سواری به كار برده می شوند از نوع دوازده ولت است و باتری خودروهای سنگین نیز از نوع 24 ولت است.

مهم ترین خدمتی كه یك فروشگاه باتری خودرو می تواند ارائه دهد تعویض باتری در محل است كه امداد خودرو مشهد از معدود مراكزی است كه این خدمت را عرضه می كند. تعویض باتری خودرو در محل یكی از خدماتی است كه بسیاری از مشتریان به آن نیاز دارند، در حال حاضر نیز با شرایط افزایش ساعات و فشار كار اقشار مختلف نیاز به آن و دیگر خدمات تعمیر و تعویض قطعات خودرو احساس می شود. در ادامه نیز ما گذرا به مزایای تعویض باتری خودرو اشاره می كنیم.

yBV0kBd7Gy

خدمات تعویض باتری خودرو در محل
مزیت تعویض باتری خودرو در محل یكی از مهمترین راهكارها و خدماتی است كه می توان به مشتریان ارائه داد. در صورتی كه ماشین شما نیاز به باتری داشته باشد و یا خودرو دچار خرابی باتری باشد، شما باید به سرعت نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام كنید. اما این خدماتی كه ارائه می شود چه مزایایی دارد كه می توانید برای مشتری فایده داشته باشد؟
مهمترین مزیت صرفه جویی در وقت است. شما به راحتی و تنها با برقراری یك تماس با شماره 09152239514 می توانید درخواست تعویض باتری ماشین در محل را داشته باشید و برای این مسئله زمان هدر ندهید. از سوی دیگر نیازی به رفت و آمد در شهر برای رفتن به تعمیرگاه، رانندگی طولانی و گیر كردن در ترافیك را ندارید. از همه مهم تر با تعویض باتری ماشین شما می توانید سلامت باتری و دیگر اجزای خودرو، موتور و موارد مشابه را چك كنید و از كاركرد آن نیز مطمئن شوید.

nkdbd67acP

هزینه تعویض باتری در محل
یك مزیت تعویض باتری ماشین در محل، یكسان بودن هزینه های تعویض باتری برای تمام ماشین ها است. به خاطر داشته باشید كه عوامل موثر بر هزینه تعویض باتری بر اساس جنس باتری، قیمت قطعه باطری و دیگر چكاپ های خودرو و ماشین است. سرویس كاران و متخصصان امداد خودرو این امر بعد از بررسی موتور و باتری خودرو، هزینه ها را اعلام می كنند و شما می توانید خدمات دیگر را نیز درخواست كنید.
خدمات مرتبط با باتری خودرو
اما خوب است بدانید كه علاوه بر تعویض باتری خودرو در محل می توانید برای خدمات دیگر نیز درخواست دهید. شما علاوه بر تعویض باتری و خریدن باطری جدید برای خودرو می توانید درخواست بازیابی سیستم استارت ماشین را بدهید و یا از متخصص امداد خودرو   بخواهید علاوه بر تعویض، هرگونه عیب های باتری را نیز برای شما چك كند. تمامی این خدمات در محل انجام شده و موجب كاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در زمان می شود. البته در نظر داشته باشید كه تمامی خدمات جانبی موجب هزینه های اضافه می شود

تعویض باتری ماشین در محل – مجددا تاكید می نماییم كه ما در امداد خودرو مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات تعویض باتری ماشین در محل مشهد-تعویض باتری ماشین در محل صبا باتری-آقای باتری در مشهد-نصب باتری ماشین-كیان باتری-جرمن باتری را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همكاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینكه تصمیم به درخواست هر نوع از خدمات خودرویی از جمله حمل خودرو و یا تعمیر خودرو در محل را از هر شخص و شركتی نمایید با شماره 09152239514 تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل درخواست سرویس و خدمات و همچنین هزینه نهایی مطلع شوید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما