رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد | 10% تخفیف | خدمات سراسری و شبانه روزی

فهرست مطالب

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  و تعمیرگاه تخصصی رنو در مشهد-تعمیرگاه تخصصی پژو 206 در مشهد-تعمیرگاه تخصصی زانتیا در مشهد-تعمیرگاه تخصصی ال 90 در مشهد-بهترین كاربراتور سازی مشهد-تعمیرگاه خودروهای چینی در مشهد-بهترین مكانیك مشهد   را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  تخصص امداد خودرو مشهد می باشد بیش از یك دهه ارائه خدمات شبانه روزی سریع و مطمئن باعث گردیده است كه در حال حاضر یكی از معتبرترین شركت های ارائه خدمات خودرویی شهری و بین شهری و جاده ایی و به طور كلی خدمات در محل از جمله تعمیرگاه تخصصی رنو در مشهد-تعمیرگاه تخصصی پژو 206 در مشهد-تعمیرگاه تخصصی زانتیا در مشهد-تعمیرگاه تخصصی ال 90 در مشهد-بهترین كاربراتور سازی مشهد-تعمیرگاه خودروهای چینی در مشهد-بهترین مكانیك مشهد   لقب بگیرد.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  و خدماتی مانند تعمیرگاه تخصصی رنو در مشهد-تعمیرگاه تخصصی پژو 206 در مشهد-تعمیرگاه تخصصی زانتیا در مشهد-تعمیرگاه تخصصی ال 90 در مشهد-بهترین كاربراتور سازی مشهد-تعمیرگاه خودروهای چینی در مشهد-بهترین مكانیك مشهد   باعث گردیده است كه مشتریان ما هر روز بیشتر نسبت به قبل حس اعتماد به مجموعه عظیم امداد خودرو مشهد داشته باشند و ما این افتخار را داریم كه با ارائه خدمات با تخفیف واقعی 10% به این اعتماد پاسخ مثبت دهیم.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  و سایر خدمات در محل توسط این مجموعه به بهترین و بالاترین كیفیت صورت می گیرد استفاده قطعات دارای گارانتی و ضمانت از جمله امتیازات امداد خودرو مشهد می باشد. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر هرگونه خدمات خودرویی را در محل از ما بخواهید.
تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد را امداد خودرو مشهد به كمك مكانیك های مجرب خود انجام می دهد.
شركت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یك شركت مونتاژ خودروی ایرانی است، كه از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز كرده است. هم اكنون مالكیت این شركت به صورت مشترك در اختیار چری چین و كرمان موتور است. مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد. تاكنون خودروهای 110- 315 – x33 – x22 و…. با برند MVM در ایران عرضه شده‌اند.


در اینجا به مشكلات رایج خودروهای MVM 530  و MVM 315 می پردازیم.
MVM 530 در سال 2006 به سبد محصولات كمپانی چری اضافه شد و شركت مدیران خودرو طی مذاكراتی با كمپانی چری در سال 1390 این سدان چینی را به بازار داخلی عرضه كرد. MVM 530 به پیشرانه دو لیتری 4 سیلندر مجهز است كه توان تولید 139 اسب‌بخار قدرت و 182 نیوتن‌متر گشتاور دارد و این نیرو را توسط یك گیربكس 5 دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌كند.
یكی از ایردات فنی MVM 530 مربوط به نرمی بیش از حد سیستم فنربندی آن است كه در مدل‌های اولیه این خودرو بیشتر مشاهده می‌شود. سیستم تعلیق MVM 530 در چرخ‌های جلو از نوع مك فرسون و در چرخ‌های عقب اتصالات چندگانه است و استفاده از چنین تركیبی باعث شده تا فنربندی خودرو كمی بیش از آن‌چه كه باید نرم باشد. شاید برایتان عجیب باشد كه چرا فنربندی نرم، جز معایب MVM 530 محسوب می‌شود؟ باید گفت كه نرمی بیش از حد فنربندی این خودرو در جاده‌های پر پیچ‌وخم سبب حركات عرضی بدنه می‌شود و حتی درمواقعی كه سرعت خودرو زیاد است این مشكل می‌تواند حادثه‌آفرین باشد. به‌همین دلیل بسیاری از مالكان ترجیح می‌دهند تا فنرهای استاندارد MVM 530 را با نمونه‌های دیگر حاضر در بازار تعویض كنند.
از معایب دیگر MVM 530 می‌توان به شتاب اولیه آن اشاره كرد كه گویا اغلب خودروهای چینی از این ضعف برخوردار هستند. همان‌طور كه در مشخصات فنی این خودرو اشاره شد، ام وی ام 530 از شتاب اولیه 12.5 ثانیه برخوردار است، اما این مقدار فقط بر روی كاغذ است و در واقعیت شتاب صفر تا 100 این خودرو در حدود 14 ثانیه خواهد بود؛ چنین شتابی برای خودرویی كه از یك موتور دو لیتری به قدرت 140 اسب‌بخار برخوردار است چندان راضی‌كننده نبوده و نشان‌دهنده بازدهی پایین این موتور 4 سیلندر است.
علاوه‌بر این برای ضعیف بودن عملكرد فنی خودرو تنها كافی است كه به گزارش فروردین ماه سال 1393 شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران اشاره كرد كه در مورد رده‎بندی كیفی خودروها منتشر شده بود. در این گزارش تاكید شده خودروهای ام وی ام، از جمله ام وی ام 530 بیشترین نمره منفی را می‌گیرند. به‌طور‌كل به خودرو مذكور این ایراد اساسی وارد است كه مشخصات فنی منتشر شده از سوی شركت‌ سازنده با عملكرد آن چندان تطابق ندارد. این مورد خصوصا برای شتاب اولیه خودرو و قدرت موتور بیشتر بیان می‌شود.
MVM 315:
محبوبیت فراوان هاچ‌بك‌های اقتصادی در بازار داخلی، باعث شده است تا هركدام از خودروسازان حاضر در كشور محصولی را در این سگمنت به بازار عرضه كنند. در این بین، نماینده مدیران خودرو در این رقابت داغ، ام وی ام 315 بوده است. این خودرو كه در سرزمین اصلی با نام چری A13 یا فالوین 2 شناخته می‌شود، با برند ام وی ام و با كد 315 به بازار كشورمان عرضه شد. تاكنون دو نسل از ام وی ام 315 به بازار ایران عرضه شده و هم‌اكنون نسخه فیس لیفت نسل دوم با نام ام وی ام 315 پلاس توسط مشتریان ایرانی قابل خریداری است.
ام وی ام 315 در طول دوران فعالیت خود در ایران، با خودروهای مختلفی به رقابت پرداخته است. اصلی‌ترین رقیب این خودرو پژو 206 تیپ 5 بوده است اما مدیران خودرو كوشید با مجهز كردن محصول خود، سطح فنی ام وی ام 315 را در نسل دوم ارتقا دهد. به همین دلیل می‌توان گفت كه اكنون رقیب اصلی ام وی ام 315، پژو 207 جدید ایران خودرو محسوب می‌شود.
برخی از معایب ام MVM 315
* ترمزهای كاسه‌ای عقب
ام وی ام 315 پلاس نسخه فیس لیفت نسل دوم این خودرو محسوب می‌شود و عرضه آن از سال 1399 آغاز شده است. با وجودی كه این خودرو یك نسخه بروزرسانی شده است و پسوند پلاس را یدك می‌كشد، بسیاری از كاستی‌های نسخه اصلی در آن مورد بازبینی و بروزرسانی قرار نگرفته‌اند. یكی از معایب MVM 315 كه بدون تغییر به نسخه پلاس انتقال یافته، ترمزهای كاسه‌ای عقب هستند كه برای خودرویی در این رده قیمتی و با پسوند پلاس عجیب به نظر می‌رسند.
ترمزهای كاسه‌ای عقب از نسل اول ام وی ام 315 تاكنون همراه این خودرو بوده‌اند و با وجود تغییر نسل و عرضه نسخه فیس‌لیفت، وضعیت آن‌ها تغییری نكرده است. استفاده از ترمزهای كاسه‌ای برای چرخ‌های عقب ام وی ام 315 پلاس سبب شده تا این خودرو همچنان از نظر ایمنی در شرایط متوسطی قرار گیرد.
*كیفیت ساخت
كیفیت ساخت نه چندان مطلوب، یكی از معایب MVM 315 در طول دوران بوده است. البته نباید از یاد برد كه مدیران خودرو تلاش بسیاری برای بهبود كیفیت این خودرو در نسل دوم انجام داده و اكنون بسیاری از ایرادات نسل اول برطرف شده‌اند، با این حال همچنان ام وی ام 315 پلاس آن كیفیتی كه مد نظر مشتری است را به وی ارائه نمی‌دهد.
* موتور نه چندان قدرتمند
به نظر می‌رسد بهینه‌سازی‌های ام وی ام 315 پلاس نسبت به نسخه ساده، تنها معطوف به امكانات رفاهی و موارد ظاهری باشد چرا كه در قسمت‌های فنی این خودرو تغییر خاصی رخ نداده است. یكی دیگر از معایب MVM 315 پس از عدم بروزرسانی ترمزهای كاسه‌ای عقب، پیشرانه نه چندان قدرتمند این خودرو است كه از نسل اول همراه ام وی ام 315 بوده است.
استفاده از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی در خودروهای چینی اتفاق جدیدی نیست و از آن‌جایی‌كه ام وی ام 315 یك هاچ‌بك اقتصادی محسوب می‌شود، بایستی انتظار نصب چنین پیشرانه‌ای در این خودرو را داشته باشیم. موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی ام وی ام 315 حداكثر 107 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌كند كه این ارقام از طریق گیربكس 4 سرعته اتوماتیك در نسخه پلاس، به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد.
با توجه به وزن ام وی ام 315 پلاس كه اكنون به 1285 كیلوگرم رسیده است، استفاده از چنین پیشرانه‌ای نتیجه‌ای به جز شتاب و كشش متوسط را به همراه نخواهد داشت. در حقیقت شما سوار بر خودرویی هم‌وزن با سمند هستید، در حالی‌كه پیشرانه شما قدرتی كمتر از موتور TU5 پژو تولید می‌كند و تاخیرهای معمول گیربكس اقتصادی چهارسرعته نیز بر شتاب و كشش خودرو تاثیر خواهد گذاشت.

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام در مشهد  و تعمیرگاه تخصصی رنو در مشهد-تعمیرگاه تخصصی پژو 206 در مشهد-تعمیرگاه تخصصی زانتیا در مشهد-تعمیرگاه تخصصی ال 90 در مشهد-بهترین كاربراتور سازی مشهد-تعمیرگاه خودروهای چینی در مشهد-بهترین مكانیك مشهد   همراه با صدها خدمات خودرویی در محل تخصص امداد خودرو مشهد می باشد . در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما