رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

خدمات خودرو ام وی ام (MVM) در مشهد | با 10% تخفیف پایین ترین قیمت | شبانه روزی

فهرست مطالب

ما در امداد خودرو مشهد انواع خدمات ام وی ام مشهد را تحت پوشش قرارداده ایم تا شما عزیزانی كه دارای این نوع خودرو هستید و در مناطق 17 گانه مشهد سكونت دارید از خدمات ما بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم انواع خدمات امدادی كه برای خودرو ام وی ام (MVM) در این  مجموعه ارائه می شود را به استحضارتان برسانیم.

خدمات خودرو ام وی ام (MVM) در مشهد | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله موارد زیر را را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

نمایندگی تعمیرگاه خودروهای چینی در مشهد-نمایندگی ام وی ام مشهد-نمایندگی ام وی ام 110 در مشهد-تعمیرگاه سیار ام وی ام-تعمیرات mvm 315-بهترین سیم كش ماشین در مشهد-تعمیرگاه تخصصی پژو 405 در مشهد

خودرو ام وی ام

قبل از شروع لازم است نكاتی را در ارتباط با انواع خودرو های ام وی ام بدانیم.

خودروهای ام وی ام در اصل جزوی از خودروهای شركت “Chery” یكی از چندین شركت اتومبیل سازی كشور چین می باشد. این شركت خودرو سازی جزو 10 شركت برتر خودرو سازی چین بوده و از اهداف این شركت ساخت خودروهای با كیفیت و ارزان قیمت است. این شركت امروز با تولید خودروهای متنوع و در كلاس های مختلف از جمله سدان، هاچ بك و شاسی بلند با كیفیت نسبتاً خوب و قیمت فوق العاده به صرفه توانسته بازار بسیاری از كشورهای منطقه از جمله ایران، سوریه، عراق و روسیه را در دست بگیرد.

این خودروها اولین بار در سال 1384 در ایران تحت نظر شركت صنایع خودروسازی مدیران كه با نام مدیران خودرو معروف است مونتاژ و روانه بازار گردید كه این خودرو MVM 110 نام داشت كه تقریباً كپی برداری شده از دوو ماتیز بود. خودرو های این شركت با نام MVM شناخته می شود كه در اصل شكل كوتاه شده عبارت Modiran Vehicle Manufacturing می باشد و نام كمپانی اصلی تولید كننده این خودروها همانطور كه در پیش از این نیز ذكر شد شركت Chery كشور چین بوده و در ایران فقط مونتاژ و روانه بازار می گردد.

خودروهای MVM به دلیل كیفیت و امكانات خوب در مقابل قیمت بسیار اقتصادی به خوبی توانستند جای خود را در كشور هایی با درآمد كم و درحال توسعه باز كند.

در حال حاضر مدل های مختلفی از خودروهای ام وی ام مانند 110 – s110 – H315 (هاچ بك) – 315 پلاس – X33 –X33s – X55 و  X22 در بازار ایران می باشد كه شامل كلاس خودروهای هاچ بك و شاسی بلند می باشد.

 امداد سیار خودور ام وی ام

در مجموعه امداد خودرو مشهد در تمام طول شبانه روز و در تمام روزهای هفته به شما عزیزانی كه دارای خودروهای ام وی ام می باشید خدمات زیر را ارائه میكند:

تعمیر خودرو ام وی ام در محل

ما در مجموعه امداد خودرو مشهد با داشتن كادری متخصص در امور مربوط به خودروهای ام وی ام و داشتن مجوز از اتحادیه، بطور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. اگر خودرو شما در مسیر دچار عیوب و اشكالاتی شده و از حركت ایستاده است كافی است با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پرسنل مجرب ما به یاری شما  بیایند. اگر امكان تعمیر خودرو mvm در محل وجود داشته باشد پرسنل به رفع مشكل شما میپردازند در غیر این صورت خودرو شما توسط یدك كش و یا كفی خودرو بر در مشهد به تعمیرگاه معتبر انتقال می یابد و بصورت تخصصی تعمیر می شود. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به استفاده از قطعات اصل و با كیفیت اشاره نمود.

عیب یابی خودروهای ام وی ام

مهمترین بخش هنگامی كه خودرو شما از حركت می ایستد، تشخیص صحیح و دقیق این عیب می باشد. خودروهای ام وی ام بدلیل اینكه در كشورمان فقط مونتاژ می شود برخی از مكانیكان اطلاعات كافی در مورد این خودروها ندارند و با تشخیص نادرست عیب خودروی شما را برطرف نمیكنند بلكه هزینه ی گزافی هم بر روی دست شما می گذارند. پرسنل این مجموعه با داشتن تخصص كافی در زمینه تشخیص عیب خودروهای ام وی ام قادر هستند عیوب خودرو شما را بطور دقیق تشخیص داده و در صدد رفع آن برآیند.

یدك كشی خودروهای ام وی ام

بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی اگر خودرو شما به هردلیلی از حركت بایستد شما نمیتوانید با كابل یا طناب خودرو خود را بكسل كنید و حتماً باید توسط خودروهای مخصوص یدك كشی به تعمیرگاه اعزام شود. امداد خودرو مشهد با داشتن ماشین آلات مجهز می تواند یه كمك شما آمده و خودرو شما را به اولین تعمیرگاه معتبر برساند. این مجموعه میتواند تمام خودروهای ام وی ام از جمله سدان، هاچ بك و شاسی بلند را بدون كوچك ترین آسیبی به خودرو شما و با رعایت اصول حمل خودرو با استفاده از خودروبر و یدك كش جابجا نماید.

امداد باتری خودروهای ام وی ام

مشكلات برق و باتری خودرو از عیوبی هستند كه در صورت بروز خودرو را از حركت نگه می دارد و شمارا مجبور به انتقال خودرو به مكانیكی می نماید. در صورتی كه باتری خودرو شما به هر دلیلی قادر به تأمین برق مورد نیاز ماشینتان نیست و درادامه مسیر شما اخلال ایجاد كرده می توانید با ما تماس بگیرید تا به كمك شما بیاییم. پرسنل این مجموعه بعد از تماس شما در سریعترین زمان با یك باتری اضافه به محل مورد نظرتان حضور پیدا میكنند. اگر مشكل با باتری به باتری برطرف شود اینكار را برایتان انجام می دهند و در صورت نیاز باتری شما را تعویض نموده و شما را برای ادامه مسیر بدرقه می نمایند.

پمپ بنزین سیار

گاهی اوقات یك اشتباه كوچك می تواند باعث یك فاجعه شود. یكی از این اشتباهات چك نكردن باك بنزین خودرو شما است كه در صورت اتمام خودرو دیگر قادر به حركت نمی باشد و باید به فكر تأمین بنزین یا یدك كشی خودرو خود باشید. اما مجموعه امداد خودرو مشهد می تواند این مشكل را برای شما برطرف نماید. مجموعه ما می تواند بنزین كافی تا رسیدن به نزدیك ترین پمپ بنزین را به محل خودرو شما ارسال و به باك خودرو دهد و هزینه های یدك كشی و … از روی دوش شما بردارد. كافی است در صورت اتمام سوخت خودرو ام وی ام خود با پمپ بنزین سیار مجموعه امداد خودرو تماس حاصل نمایید.

پنچرگیری و تعویض لاستیك سیار

چرخ های ماشین حكم  پا را برای خودرو ایفا می كند و در صورت عیب چرخ ها خودرو قادر به ادامه مسیر خود نمی باشد. قبل از شروع مسیر خود حتماً لاستیك های زاپاس و ابزار تعویض چرخ هارا چك كنید كه سالم باشند تا درصورت نیاز از آن ها استفاده كنید. اگر در اثر سهل انگاری لاستیك زاپاس شما معیوب می باشد یا حتی ممكن است دو چرخ خودرو شما همزمان دچار مشكل شود ما می توانیم به كمك شما بیایم. مجموعه امداد خودرو مشهد در تمام مناطق مشهد كلیه نیاز های شما مربوط به خودروهای ام وی ام از مشكلات موتوری تا پنچری لاستیك را به طور شبانه روزی تامین می نماید.

سخن آخر

 جهت دریافت هرگونه خدمات حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما بهره مند شوید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما