رضایت مشتری 94%
سرعت رسیدگی 100%

تعمیرگاه جك در مشهد | با10% تخفیف پایین ترین قیمت | شبانه روزی

فهرست مطالب

تعمیرگاه جك در مشهد | مجموعه امداد خودرو مشهد با افتخار كلیه خدمات خودرویی از جمله نمایندگی جك در مشهد-تعمیر توربو شارژ جك s5 مشهد-نمایندگی جك اس 5 در مشهد-تعمیرات خودرو جك را تنها با یك تماس ارائه می نماید ما با افتخار اعلام می نماییم كه خدمات خود را با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت یعنی تا 10% تخفیف به مشتریان عزیز ارائه می نماییم.

نمایندگی جك در مشهد-تعمیر توربو شارژ جك s5 مشهد-نمایندگی جك اس 5 در مشهد-تعمیرات خودرو جك

خدمات خودرو جك JAC در مشهد

مجموعه امداد خودرو مشهد ارائه دهنده انواع تعمیرگاه جك در مشهد است.

رانندگان خودرو جك دیگر نگران مشكلات ناشی از خرابی قطعات خودرو خود نباشید زیرا این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته، مشغول خدمت رسانی هستند. تعمیر و تعویض قطعات تمامی مدل های خودرو جك در محل، خدمات حمل و جابجایی، امداد باتری و پنچرگیری توسط متخصصین مجموعه صورت گرفته و تمامی هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه كسب خواهد شد.

در ابتدا نگاهی كوتاه به این خودرو و مشكلات آن بیندازیم و خدماتی كه در مجموعه برای آن انجام می شود را ارائه داده ایم.

خودرو جك

این روزها خودروهایی با برند چینی حضور پر رنگی در بازارهای ایران دارند. به گونه ای كه از هر برندی، در بازار قابل مشاهده است. خودرو جك هم از این قاعده مستثنی نیست. شركت خودروسازی جك JAC  كلمه ای اختصاری برگرفته از Jianghuai Automobile Company، یكی از برندهای مطرح خودروسازی در چین می باشد كه در ابتدا، خودروهای سنگین را تولید می كردند و سپس وارد خط تولید خودروهای سواری شدند.

خودرو جك در سال 2010 میلادی در میان 10 خودروساز چینی با بیشترین بازدهی قرار گرفت و در لیست پر فروش ترین برند چینی سال قرار گرفت. هم اكنون كمپانی جك، انواع خودروهای سواری معمولی و برقی، ون و كامیون‌ های سبك و سنگین را تولید می كند. تا به امروز، 50 درصد از سهام این كارخانه به گروه فولكس‌ واگن تعلق دارد و 50 درصد دیگر متعلق به دولت آن‌ هویی در چین است. خودروسازی بزرگ JAC، محصولاتش را در سال 1391 وارد بازارهای ایران كرد. شركت كرمان موتور، واردات این خودرو را برعهده گرفت و محصولات JAC را مونتاژ می كند.

انواع خودرو جك

جك S5
JAC J4 فیس لیفت
جك S3 در دو مدل دستی و اتوماتیك
JAC J5 در دو نوع دستی و اتوماتیك
جك J3 هاچبك
JAC KMC K7
JAC KMC T8
جك توجوی سدان

رایج ترین مشكلات خودرو جك

به طوری كلی رانندگان از خودرو جك راضی هستند. می توان گفت كه جك جز خودروهای سواری خوب است. خودرو جك نیز مانند سایر خودروهای دیگر دارای معایبی نیز هست. از جمله معایب اصلی كه اكثر دارندگان این خودرو با آن مواجه شدند؛ مشكلات مربوط به باتری و در برخی مدل ها، مصرف بالای سوخت، مشكلات مربوط به گیربكس و موتور ازجمله مواردی است كه برای دارندگان این خودرو دردسر ساز می شود و نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات را بالا می برد.

تعمیرگاه تخصصی جك در مشهد

با توجه به اینكه هر روز بر تعداد خودروهای جك در بازار اضافه می شود، نیاز ما نیز به تعمیرگاهی كه دانش و مهارت داشته باشند؛ افزایش می یابد. در این زمینه، امداد خودرو مشهد برای تمامی خودروها از برند جك، خدمات ارائه می دهد. شما دارندگان محترم در صورت بروز هر گونه مشكل در خودرو خود می توانید با كارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات امداد خودرو مشهد استفاده كنید.

خدمات تخصصی جك در مشهد

امداد خودرو مشهد به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته، در تمامی نقاط مشهد با كادر مجرب خود، خدمات تخصصی جك را به متقاضیان گرامی ارائه داده و مشكلات تمامی مدل های خودرو جك را برطرف می كند. با یك تماس، تعمیركاران ما به محل اعزام شده و جهت رفع عیوب اقدام می كنند. خدماتی كه امداد خودرو مشهد برای خودرو جك ارائه می دهد عبارتند از:

 تعمیر موتور جك در مشهد

موتور خودروهای جك معمولا 4 سیلندر هستند و با توجه به اتوماتیك و دستی بودن آنها، قدرت موتور آنها نیز متفاوت است. تعمیر این گونه موتورها با توجه به حساس بودن و مبهم بودن آنها، نیازمند فردی متخصص است كه بتواند عیب موتور را پیدا كند.

این مجموعه با داشتن افرادی متخصص در زمینه رفع مشكلات موتور خودرو جك فعالیت دارند. كارشناسان ما در محل و در صورت امكان اقدام به رفع ایراد می كنند ولی در صورتی كه نیاز باشد موتور خودرو شما به صورت تخصصی تعمیر شود، در ابتدا توسط یدكش كش و كفی خودروبر، خودرو شما به تعمیرگاه تخصصی این مجموعه منتقل و به صورت كاملا اصولی بررسی و عیب یابی می شود.

مكانیك سیار خودرو جك

چه در هنگام رانندگی و چه پیش از حركت متوجه مشكلی در ماشین شدید و دریافتید كه به صورت طبیعی كار نمیكند و در راه از كار افتاده است، در این صورت می توانید با امداد خودرو مشهد تماس گرفته تا این مجموعه نیروهای مكانیك سیار خود را به محل شما اعزام كنند تا  بررسی اتومبیل شما صورت گیرد. خدمات تعمیر در محل با قطعات اورجینال و با گارانتی ارائه می شود.

بنزین رسانی در مشهد

خودرو جك آن دسته از ماشین هایی است كه مصرف سوخت به نسبت زیادی دارد و این امكان وجود دارد كه شما متوجه باك خالی ماشین نشده باشید. در این مواقع دیگر نگران در جاده ماندن نباشید زیرا با یك تماس می توانید از بنزین سیار كمك بگیرید تا بنزینی با همان كیفیت كه در جایگاه ها موجود است، در اختیار شما قرار دهند.

پنچرگیری سیار خودرو جك

گاهی اوقات رانندگان به دلیل سهل انگاری، فراموش می كنند كه ابزارهای لازم جهت پنچرگیری را در خودرو خود قرار دهند كه در صورت نیاز از آن استفاده كنند. یكی از خدمات امداد سیار مشهد ، پنچر گیری و تعویض لاستیك خودرو در هر ساعتی از شبانه روز می باشد.

حمل خودرو جك در مشهد

یكی دیگر از خدماتی كه امداد خودرو سیار مشهد به همشهریان در مشهد ارائه می دهد، حمل خودروجك با خودروبر و یدك كش و در صورت لزوم كفی خودروبر است.

یدك كشی حتما باید با خودروهای مخصوص این كار انجام گیرد. امداد خودرو مشهد در مشهد با داشتن تجهیزات و ماشین آلات حمل خودرو، می تواند بدون وارد كردن كردن كوچك ترین ضربه ای به خودرو شما و با رعایت تمام نكات اصولی در هنگام حمل و جابجایی خودرو، آن را به مكان مورد نظر حمل كند.

با توجه به اینكه كمپانی جك انواع خودرو های شاسی بلند و نیمه شاسی را تولید كرده است، بر حسب احتیاط لازم، در صورت حمل خودرو می توانید از كفی خودروبر استفاده كنید تا دیگر نگران بروز هیچ گونه مشكلی در زمان حمل خودرو خود نباشید.

خدمات امداد خودرو مشهد

خدمات امدادی كه توسط امداد خودرو مشهد در شهر مشهد صورت می گیرد برای خودرو های داخلی اعم از: پراید، تیبا، ساینا، دنا، پژو 206 و پژو 405 و در خودروهای خارجی شامل: هیوندا، كیا و … و خدمات تخصصی این مجموعه شامل خودروهایی چون جك، لیفان و خودرو ef7 می باشد.

قیمت خدمات جك مشهد

امداد خودرو مشهد با كسب  مجوز رسمی از مراجع مربوطه در زمینه  ارائه انواع خدمات با كمترین هزینه به هم وطنان در شهر مشهد فعالیت دارد. نرخ دستمزد جهت تعمیر خودرو، توسط نرخی كه اتحادیه تصویب كرده است، تعیین می گردد. جهت اطلاع از هزینه و قیمت خدمات مربوط به خودرو جك می توانید با مجموعه ما از طریق تماس با ما در ارتیاط باشید.

كلام آخر

خودرو جك نیز مانند سایر خودروها نیاز به تعمیر دارد و گاها به دلیل سهل انگاری نسبت به هر یك از مشكلات جزئی ممكن است خودرو، هزینه زیادی را برای رفع عیوب، به خود اختصاص دهد. از این رو در صورت مشاهده هر گونه مسئله در عملكرد خودرو می توانید با تیم ما در امداد خودرو مشهد در تماس باشید تا ما بدون فوت وقت با اعزام كادر مجرب و متخصص به محل شما، نسبت به رفع عیوب پیش آمده اقدام كنیم.

شركت امداد خودرو مشهد تمامی خدمات ارائه شده و تمامی قطعات استفاده شده را تضمین می كند تا شما رانندگان محترم دیگر نگران خرابی مجدد خودرو جك خود نباشید.در پایان مجددا تاكید می نماییم جهت دریافت هرگونه خدمات حتما و حتما با شماره 09206006503 تماس برقرار نمایید تا با دریافت تخفیفات بسیار ویژه و شگفت انگیز از ارائه خدمات توسط ما نهایت لذت را ببرید.

هیچ نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
تماس با ما